Millon voit viikon aikana parhaiten rentoutua?Että saat omaa aikaa..eikä kukaan häiritse..

Avainsanat: rentoutus viikon aikana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 06.04.2013 - 23:29

viikonloppuna on toisinaan omaa aikaa sen jälkeen kun tytöt nukkuu tai ovat jossain reissussa ;)

Kysyjän kommentti

Perhe on ihana..mutta kiva,kun saa välillä omaa aikaa..kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.04.2013 - 02:00

Silloin kun päätän että minua ei häiritä. En vastaa puhelimeen, en aukaise ovea. Olen kertonut läheisilleni, että haluan omaa rauhaa joskus. He ymmärtävät kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 14:20

Työni on epäsäännöllistä ja vapaat voivat sattua mille viikon päiville tahansa.Silloin, kun tiedän, että huominen ei ole työpäivä, osaan kyllä unohtaa työt hetkeksi ja tehdä jotain ihan muuta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 14:56

arkipäivisin saan olla rauhassa useinmiten kotona..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 19:44

Kyllä sitä eläkeläinen saa rentouduttua milloin vain tahtoo. En ole kyllä kovin vieraskipeä, että viihdyn yksinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2013 - 20:10

Minä heittäydyn sohvalle, laitan ihan meditaatiolevyn soimaan, rentoudun ja uppoudun.