Oletko joskus perinyt jotain? Minulle ei ole sellaista onnea suotu. Päinvastoin. Tuli Ruotsista ilmoitus, että enoni perintö meni

-----muualle.

Avainsanat: perintö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2013 - 01:15

Olisi sinulle suonut tuon perinnön..
Itse olen onnellisessa asemassa,että olen perinyt tämän kotitaloni missä asun..mutta veljille joutunut maksamaan heidän osuuden..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2013 - 06:54

Tällainen "perusperintö" eli vanhempieni kuoleman jälkeen heidän jäämistönsä ja omakotitalo peritty yhdessä veljieni kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 14:25

Jotakin kyllä.Ei mitään suuria, mutta hieman rahaa ja muutamia arvokkaita esineitä molemmilta isomummoilta.
Mutta ei se ikävää silti poista :(

Toivon vanhempieni elävän vielä pitkään,mutta jos itse elän, kun heistä aika jättää...Oletan,että voinen silloin jättää leipätyöni ja tehdä ,mitä haluan.Mutta en ajattele sitä,koska en haluaisi tämän tapahtuvan vielä vuosiin.Vanhempani ovat minulle tärkeitä ja olemme tiivis perheyhteisö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 14:50

Enpä ole vielä koskaan mitään perinyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 19:49

Pidämpä tämän tiedon vain itselläni, ei napsu tarvitse sitä mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2013 - 20:05

"Suvuton" likka - ei ole toiveitakaan edes unelmissa perinnöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.04.2013 - 23:41

en onneksi ole perinyt mitään, vanhempani ovat elossa, samoin sisarukset ja lapset, sukulaisista en sitten tiedä, olisiko sieltä mitään tulossa, ei ainakaan tähän mennessä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2013 - 21:24

Molemmat vanhempani ovat kuolleet, joten olen perinyt.