Onko sinulla maksullisia kanavakortteja, ja jos on, niin kuinka monta?

Avainsanat: kanavakotti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2013 - 00:19

Ei kyllä ole ensimmäistäkään maksullista kanavakorttia.
Hyvä kun ennättä katsomeen kaikki..mitä tigiboksilla tallentaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2013 - 06:45

Minulla oli yksi maksullinen kortti, mutta sen sopimuksen irtisanoin. Peruskavat riittävät, aika ei tahdo riittää telkkarin katseluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 14:31

Oli, muttei ole enää.Kukaan ei joutanut katselemaan, joten lopetettiin se sitten.Kortti kyllä tuolla jemmassa, jos joskus tulee käyttöä.Taisi olla PLUS TV nimeltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 14:32

Yksi kortti tököttää tvruudun kyljessä ja sillä näen Ranskan,Espanjan,Saksan ja Italian kaksi kanavaa,yhteensä Arten kanssa niitä p.o.9kpl.Yleensä jokin näistä päällä,sillä haluan kuunnella kieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 15:05

Plus TV kortti on meillä ollut sen alkamisesta asti ja pyysyy jatkossakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 19:54

ei ole, eikä tule olemaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2013 - 19:55

Kaksi, pää- ja rinnakkaiskortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.04.2013 - 23:54

ei ole eikä tule, ei kerkeä telkkaria vahtaamaan niin paljoa että kannattaisi tilata muutakin kuin ne mitä verovaroilla tarjoillaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2013 - 11:14

Ei ole eikä tule, sillä en ole vielä löytänyt ainuttakaan hyvää syytä miksi meidän kotiimme pitäisi tilata jokin maksullinen ohjelmakanava ja meidän ryhtyä sen myötä tuijottamaan televisota nykyistä enempi.