Kyllä on taas vaikea tilanne,kun pitäisi hankkia uudet silmälasit..onko teillä hankaluuksia tässä asiassa?

Itse ei näe minkä näköiset,kun ei ole vahvuukksia sovittellessa kehyksiä?
Taas on muoti muuttunut..vähän suurempiin muovisiin kehyksiin...

Avainsanat: silmälasien kehykset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.04.2013 - 19:41

Nämä olivat elämäni helpoimmat. Optikolla oli laite joka sen mahdollisti. Katselin peiliin ja telkkariruudusta näin naamani. Siitä pystyi ottamaan kuvan, lisänä oli vielä videomahdollisuus.

Kysyjän kommentti

Todella hyvä laite tuollainen helpottaa valintaa..ei ole sellaista meilläpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 06.04.2013 - 00:19

Ei ole hankaluuksia, kun kyseessä on vain lukulasit. Sama miltä näyttävät, kun niitä vain kotona käytän. Pyydä joku ystävä makutuomariksi kun menet valitsemaan uusia laseja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 06:44

Kyllä, joka kerta tuottaa kehysten valinta ongelmaa, monen monta kierrosta tulee tehtyä ja välillä hyvä ystävätär makutuomarina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 14:29

Ei hankaluuksia, ja seuraavan kerran joudunkin silmälääkärille ensin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 14:38

Minulla on palanut rahaa laseihin ja kehyksiin varmaankin omakotitalon verran.Menin kouluun saadessani ekat lasit.Sitten vaihto noin vuoden välein!
Muutama vuosi sitten olinkin jo sokea, kuin myyrä, ja siihen lisäksi vielä kaihin alkua (ei pitäisi tulla vielä minun ikäiselleni ollenkaan) ja päätös oli tehtävä.Minulle vaihdettiin uudet mykiöt.
Lahden Medi Laser teki upeaa työtä ja nyt näen varmaankin paremmin, kuin syntyessäni.Lukulasit on, mutten niitä juurikaan käytä.

Aikoinaan otin aina jonkun kaverin katsomaan,miltä uudet kehykset päässäni näyttivät,koska en todellakaan niitä itse selkeästi nähnyt.Ja jos optikkokin tykkäsi, uskalsin ottaa sangat.Eli muiden varassa siinä asiassa taisin lähes aina olla.Vasta valmiit näin itse :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 19:55

Kyllä aina on löytynyt, hakemista on vain sankojen muodoissa, mikä sopii jotenkin kasvoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.04.2013 - 23:57

ainoa hankaluuteni on laiskuus tai saamattomuus, työnantaja maksaa lasit kahden vuosen välein, mutta en ole hankkinut vielä ensimmäisiäkään, olen pärjännyt "huotoaseman" laseilla ;)