Mikä paras väriyhdistelmä näistä? Harmaa-punainen, vihreä-keltainen, vaiko musta-valkoinen, sisustusta ajatellen.

Avainsanat: väriyhdistelmä sisustus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.04.2013 - 19:39

Minä kääntyisin harmaa/punaisen puoleen. Niistä löytyy molemmista niin suuri väriskaala. Ja niihin pystyy lisäämään muita värejä aika vapaasti.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta. Valitsin sen harmaa-punaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2013 - 23:18

Tarkennus olisi poikaa...Mutta itse ajattelisin näin...Jos kaikki menee uusiksi...Harmaa ja punainen käy eri sävyissä minne vaan.Keltainen-vihreä jo hieman vaativampi...Mutta ehkä makuuhuoneeseen?Musta -valkoinen on sinällään aika "kova" , mutta...Keittiöön? Makuuhuoneeseen en laittaisi...
Miltä sinusta vihreä- punainen kuulostaisi? Käy eri sävyinä jokaiseen huoneeseen :) Ja ehkä hieman sitä harmaata sekaan...?
Tekstiileillä (verhot, matot, tyynyt ja shaalit) saa ihmeitä aikaan! Samoin maalipurkeilla.
Onnea värivalintoihin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2013 - 23:48

Harmaa punainen mielestäni..koska meillä meillä on tehty makuuhuoneeseen remontti..
Yhdellä seinällä tumman harmaa tapetti..missä hopean värisiä kuvioit..
Kaapistot missä keskiosa peiliä..ja värjättyä lasia ylä-ja alaosa..samppanjan väristä(vaalean punertavaa)..ja matotot vaalean punasävyiset..
Verhot mitkä ostin on harmaan-hopean sävyiset..uusi päiväreitto musta-harmaa..sekin vasta ostettu..näihin sävyihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 06:41

Harmaa-punaiseen kallistuisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 12:18

JOS kaikki menis suusiksi,satsaisin luultavasti harmaaseen (sohvasysteemiin yms.)ja joku väriläikkä esim.neonkeltainen sohvapöytä tuntuis omalta.Makkariin pistäsisin luonnonvalkoista lattiasta kattoon...yms.yms.Helppo unelmoida ;-)Keittiössä vaaleahkoa punaisin somistein cafécooker,blender-masiina yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 14:38

harmaa punainen on kiva yhdistelmä vaikka minulla on olohuoneessa musta valkoista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 19:56

Harmaa- punainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.04.2013 - 23:59

noista vaihtoehdoista musta-valkoinen tuntuu ainoalta omasta mielestäni, riippuu tietysti siitä mikä tai mitä sisustetaan ;)