Jos perii arvotaulun,pitäisikö se vakuuttaa?

Kannattaako myydä vai säilyttää?

Lisätty: 05.04.2013 - 21:28

Netistä löysin kyseisen taiteilijan tauluja (pienempiä samalta ajalta) hintana pari tonnia ja ylöspäin...

Avainsanat: toimet arvotaulun varalle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 05.04.2013 - 20:57

itse myisin heti, ei oikein passaisi lasten ja elukoiden kuvien joukkoon ;) vakuuttaa kannattaa jos on todella arvokas.

Kysyjän kommentti

Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.04.2013 - 21:15

Minäkin myisin pois, koska ei sopisi lasten piirustusten, valokuvien ja julisteiden rinnalle. Jos aiot pitää sen, niin vakuuta mikäli on todella arvokas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2013 - 22:39

Kyllä jos on arvokas taulu kannattaa vakuuttaa..
Itse kyllä myisin pois,kun on kaikki seinätilat käytetty..tietysti riippuu onko jotakin tunnearvoa taululla sukuun nähden..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 06:24

Jos et myy, niin vakuuta toki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 15:03

Itselläni jokunen kotimainen arvotaulu ja yksi niistä ylitse muiden, miehen vanhempien perintöähän nuo on.. hekään eivät olleet vakuuttaneet kuin ei mekään..
Eräs työnantajani yritti kovin ostaa tätä meiltä pois, mutta saa olla ikuisesti meillä joten se jää meidän lapsien murheeksi sitten joskus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2013 - 19:26

Jos minä saisin oikein todella arvokkaan taulun, kyllä sille ottaisin vakuutuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2013 - 20:03

Minä myisin, mutta kysyit vakuutusta, jos arvokas, todella hintava, niin vakuutus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2013 - 11:19

Tottakait. Kaikki vähänkin arvokkaampi tavara kannattaa aina vakuuttaa sillä eihän sitä koskan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Eipähän sitten jälkeenpäin kaduta se ettei tullut arvotavaroitaan vakuuttaneeksi ajoissa.