Mitä pallopeliä seuraat mieluiten ja missä?

Avainsanat: pallopelit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 02.04.2013 - 23:07

Pallo hukassa, en voi seurata.:D

Kysyjän kommentti

Heh! Sama ilmeisesti täällä, kun oikeastaan mikään pallopeli ei varsinaisesti kiinnosta! Kiitos :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2013 - 18:53

taskubiljardia vaikka kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2013 - 21:13

Kuningas Jalkapallo,TV:stä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2013 - 21:57

Pesäpalloa kentän laidalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2013 - 22:59

Lentopalloa nykyään telkkarista. Ennen muinoin kävin katsomassa pelejä paikan päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.04.2013 - 08:47

jos jääkiekko ei ole pallopeli niin sitten jalkapalloa mm-tasolla, itse pelaan mieluiten sulkapalloa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2013 - 10:26

Eurooppalainen jalkapallo.
Mestarien liiga on paras juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2013 - 13:31

Mies saa hoitaa nuo pallojen katselut biljardista lähtien, minä en pallon pyörityksiä seuraa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2013 - 14:26

Minä katson mieluiten lentopalloa paikanpäältä katsomosta, sillä täytyhän sitä oman kylän joukuueita käydä kannustamassa varsinkin kun lentopallohallille ei ole kotioveltamme matkaa puolta kilometriään ja jääkiekkoa tv.stä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2013 - 19:59

Koripallo on sellainen mitä olen käynyt katsomassa nuorempana..kun asuimme ihan urheiluhallin vieressä..
Nytkin kiinostaa,kun tyttären miehen lapset pelaavat koripalloa..nytkin oli tämä 15v. tyttö pääsiäisenä Ruotsissa pelireissulla..
12v. pojalla oli peli..minkä voittivat ja tämä meidän kaveri teki eniten koria..ja palkittiin..ja vasta aloittanut tässä sarjassa pelaamaan...