Oletko joutunut antamaan lapsellesi seksivalistusta?

Olikohan siitä hyötyä?

Avainsanat: seksivalistus seksivalistus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.04.2013 - 22:55

Kyllä sitä yritin, mutta tuntui jo tietävän kaiken.

Kysyjän kommentti

Meillä kirja hoiti tuon puolen.Ostin hauskan opuksen ja siitä poika itse aikanaan luki.Näyttää olevan kirja tallessa vieläkin :) Lapset on fiksuja....Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2013 - 18:55

En ole joutunut sellaisiin hommiin "tuhkamunana".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.04.2013 - 23:06

Onneksi en ole mennyt sörkkimään ja siitä kiitokseksi olenkin saanut pojilta suloisia tyttösiä vanhuudenpäiviäni ilostuttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.04.2013 - 08:47

en ole joutunut ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2013 - 13:58

Kyllä tuli annettua ja jotain ottivat myös opiksi.. meillä on ollut aina hyvät välit lapsiin ja voimme kertoa toisillemme melkein kaiken, jopa kuulin kauan sitten kun poikani kertoi ensimmäisestä kerrastaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2013 - 14:29

En ole, sillä meillä sen sortin valistukset on hoitanut kymmenen pisteen arvoisesti koulu ja koulun terveystiedon opettaja. Siitä päätellen ettei poikamme ole vielä kertaakaan jäänyt vahingonteosta kiinni tuosta koulun antamasta valistuksesta lienee ollut kovastikkin hyötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2013 - 20:08

Kyllä aikanaan oli jonkinverran puhetta..mutta kyllä olivat koulusta saaneet valistusta..
Kävi näin hauska juttu aikoinaan,kun olin tyttärentytön kanssa Lantzarotella..(oli silloin 11v.)
Osti permuda huosut kaupasta..ja kun pääsimme hotellille laittoi housut jalkaan ja kädet taskuun..ja kiljaisi kato mummi kortsu taskussa...kyllä sitä on naurettu vielä jälkeenpäin monta kertaa..