Joutuvatko käyttämättömät vaatteesi matonkuteisiin vai kierrätykseen - vai kenties tänne?

www.ilkka.fi/uutiset/kotimaa...-1.1364290

Avainsanat: matonkude kierrätys kaatopaikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2013 - 10:31

Punaisen ristin kirpputorille viedään käyttökelpoiset vaatteet ja muutkin tavarat.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Heidän autettavilleen kaikenlainen apu onkin tarpeen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2013 - 12:48

Meillä miesväki tarvitsee vähän joka välissä "rättiä" jos mihin hommaan.Siihen vanhat virttyneet t-paidat sopivat hyvin.Sen jälkeen päätyvät poltettavaksi.
Osa vaatteista menee kierrätykseen UFF laatikoihin tai vastaaviin.Myös Pelastusarmeejalle vaatteita joskus olen vienyt ja kirpparillakin myynyt.Lapsen vaatteita sukulaisten muksuille.
Sukulaistäti ottaa välillä jotakin matonkuteiksi.
Eipä näistä meidän vaatteista pahemmin kaatopaikalle mene :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2013 - 14:59

No kyllä nuo menee nykyään kierrätykseen ennenmuinoin meni todella matonkuteisiin ja oli kiva katsoa mummum tekemää mattoa ja muistella mistä vaatteestani oli mikäkin väri kyseessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2013 - 18:30

Kierrätykseen ja erilaisiin keräyksiin menee suurin osa. Kaatopaikallekin päätyy sellaiset vaatteet, joita ei voi käyttää "rätteinä" auton ja muiden koneiden pesussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2013 - 21:30

Kierrätykseen ja kuteiksi ensisijaisesti, kaatopaikalle väehemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2013 - 22:19

Kierrätykseen meni viimeksi, ja huonot vien roskikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2013 - 23:13

Uffaffaa-laatikkoon olen kaiken kelvollisen, mutta itselle tarpeettomaksi käyneen vienyt.

Lähteet:
www.uff.fi/kierratyspisteet.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2013 - 20:39

Kierrätykseen ja keräyksiin laitan kaikki vielä pidettäväksi kelpaavat. Vanhat t-paidat ovat hyviä rättejä, mutta kyllä aina jotain roskiinkin joutuu laittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2013 - 23:36

Kierrätykseen vien ja huonompi annan lapsenlapselle,kun jatkuvasti autoja kunnostaa..niin saa niistä puhdistukseen räsyjä..mitkä voi sitten heittää roskikseen.