Jouduitko aprillipilan kohteeksi?

Meiltä pääsi tälläkertaa unohtumaan koko juttu ...

Avainsanat: aprillipilat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2013 - 17:57

Viime yönä radiossa kerrottiin, että Harri Olli muuttaa Nykäsen kanssa Valko-Venäjälle

Juttu on peräisin Sportti-lehdestä www.sportti.com/uutinen.asp?...;ID=238732
"Valko-Venäjän mäkihyppyliitto vahvistaa uutispommin, jonka mukaan Harri Olli vaihtaa kansalaisuutta ja edustaa jatkossa Valko-Venäjää. Olli saa Valko-Venäjän kansalaisuuden välittömästi maan presidentin Alexander Lukashenkon erityisluvalla. Olli on vapaa edustamaan uutta kotimaataan Sotshin olympiakisoissa ensi helmikuussa.

Harri Ollin mukana Valko-Venäjälle muuttaa hänen valmentajansa Matti Nykänen. Valko-Venäjän mäkihyppyliitto ilmoittaa Nykäsen myös ottavan vastuulleen sekä maan A-maajoukkuevalmennuksen että juniorivalmennuksen. " ... jatkuu vielä

Kysyjän kommentti

Tää oli oikeasti hauska :) Kiitos vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2013 - 16:42

Ei oikeastaan innostanut tänä vuonna. Asun huonomuistisen kanssa ja kävimme kylässä huonomuistisen luona, niin että turhaan olisi edes yrittää huijata tai edes uskoa toisen kertomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2013 - 17:04

En. Enkä viitsi jekutella lähimäisiäni. Elämässä on jekkua ihan tarpeeksi. Jokaiselle jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2013 - 18:24

Toivottavasti en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2013 - 19:47

Ei ole kukaan huijannut minua aprillipäivänä..Lapsena oli kyllä hauskaa aprillipilojen kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.04.2013 - 19:50

emäntä laittoi makarooneja vessanpytyn kannen alle, ajattelin että no nyt päästiin pytyn vaihtoon, onneksi vain aprillijäynää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2013 - 20:36

Ei tänä vuonna ollut fiilis paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2013 - 21:11

En joutunut pilan kohteeksi enkä jekuttanut muita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2013 - 14:58

Ei aprillattu mutta naureskelin noita muutamia aprillipiloja eri lehdistä ym..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2013 - 22:15

En tietääkseni joutunut.