Oikein aurinkoiset pääsiäis sunnuntain toivotukset kaikille napsutelijoille.Onko viimeyön aikana kukko käynyt munimassa.

Meille oli käynyt munimassa muutaman munan vanhaan karvahattuun,ihmeellistä.

Avainsanat: pääsiäinen kukko munat suklaiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.03.2013 - 11:39

Eipä ole kukko pöyhinyt höyheniä, vaan eipä munan munakaan ole tullut.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.03.2013 - 09:44

Eipä ollut kukko käynyt munimassa munian , ei hattuun eikä ...
..heh.. tuota... mihinkään muuallekkaan, kun ne suklaiset poika söi jo pitkänä perjantaina ja muut ..ne on piilossa edelleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.03.2013 - 11:08

Oikein ihanaa ja aurinkoista Pääsiäistä kaikille napsuille.
Ei ole kukko eikä ukkokaan muninut minkäänlaisia munia. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2013 - 19:15

Ei sitä tämän ikäinen ihminen kaipaa kukon munia. Suklaat saa puolestani olla syömättä. Syökööt ne joille maistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2013 - 19:57

Ei suklaamunan suklaamunaa ole näkynyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2013 - 20:21

Kukko oli käynyt munimassa suklaamunat pikkuyövieraiden tyynyn alle. Yllättyivät iloisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.04.2013 - 02:37

ihan on uutta tuo kukkojen muninta, mutta se tasa-arvo varmaan leviää pikkuhiljaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2013 - 11:42

Eipä kukko ole käynyt meille aikuisille munimassa, mutta lapset jotka ovat käyneet niin kukko on näitä meille pöydälle koriin laittanut noitani viereen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2013 - 20:10

Ei nykyään ole enään kukko muninut..oli kyllä kivaa aikaa,kun lapset laittiovat hatut sängyn viereen,ja kukko oli aamuksi muninut..kun heräsivät..
Ostin kyllä munat näille aikuisille lapsenlapsille..että tuli pääsiäismieltä..