Onko kenelläkään tietoa,suomal.eläkeläisistä Marokossa,kertokaa ihmeessä jot.yhteystietoja/vinkkejä.Asia kiinnostaa suunnattomasti

Lisätty: 29.03.2013 - 23:25

Ida,sehän siinä kiinnostaa,siellä joku suomal.yhdyskunta,mutta otan selvää asiasta,olemassa on Marokon ystävät Suomessa ry MYS ry.Tietoni mukaan ei tarvi edes kansalaisuutta,oleskelu riittää.Aion poistua maasta ekan mahdollisuuden myötä.<piste

Avainsanat: suomalaiset eläkeläiset marokko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 01.04.2013 - 02:48

minulla samanlaisia ajatuksia sitten eläkeiän koittaessa, mutta miksi ihmeessä marokko?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 29.03.2013 - 22:33

Enpä osaa nyt auttaa. Ainoa mitä tiedän, on että maan kansalaisuuden ottaneet eivät tarvitse maksaa veroa eläkkeestään. Jos haluat yhteystietoa, auttaisiko esim. Suomi-Marokko -seura, jos sellainen on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2013 - 00:09

Lainaus sivulta: yle.fi/vintti/yle.fi/yleradi...c05988eaf1
Fiksut Eläkeläiset
ViestiKirjoittaja ite vierailija reiska päivämäärä 3.8.10 - 9:40
"Suomen viranomaiset ovat yrittäneet tukkia porsaanreikää verosopimuksella, joka saatiin valmiiksi neljä vuotta sitten. Se on hyväksytty Marokon parlamentissa, mutta kuningas Mohammed VI ei ole allekirjoittanut sitä. Vastaavat sopimukset ovat odottaneet kuninkaan allekirjoitusta jopa 15 vuotta."

Eläkeläisten veronkierto hyvin vaikeaa www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....08/1165827

Asiasta löytyy paljon kirjoituksia www.google.fi/search?q=suoma...=firefox-a

Marokosta kiinnostuneille plaza.fi/matkalaukku/afrikka...ksotiikkaa
www.lomat.info/matkakohteet/...a/marokko/

VOP-kerhon Matkailutreffit 17.5 - 19.5.2013 Uusikaupunki Rairanta
voppari.nudata.fi/index.php?id=6

Napsun nimimerkki teerimäki voisi siellä käynneenä tietää jotain.

Toinen yhdistys "Tervetuloa Alanyan suomalaisten kotisivuille!"
www.alanyansuomalaiset.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.03.2013 - 12:02

www.marokko.fi

kysyhän täältä mistä saman linkin olet jo itse löytänyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2013 - 20:23

Onnnea matkaan jos alat viettämään eläkepäiviä Marokossa..