Linnut ovat vähentäneet ruokintapaikalla käymisen viime aikoina.Mites muualla?

Avainsanat: lintujen ruokinta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2013 - 14:42

Se on kevät ehkä tekemässä taikojaan ja luonto alkaa pitämään omistaan huolta enemmän.

Kysyjän kommentti

Pesäpuuhat varmaan mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.03.2013 - 11:05

En mun linnut,pistin pistaasin loput linnuille ja kirmasivat pyöreän häkkyrän ympärillä,eiliset havainnot..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 11:10

Koko talvi on ollut aika hiljaista lintulaudalla, mustarastas on nyt pari viikkoa maasta pähkinöitä syönyt, muutama talitintti käy aamupäivisin, eli hiljaista on lintulaudan alueella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.03.2013 - 11:23

Saman olen huomannut minäkin - liekö syy minun. En ole kiivennyt tuon paksun lumivallin yli katsomaan, onko ruokaakaan enää tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 20:40

Taitaa olla linnuilla muut asiat mielessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.03.2013 - 19:08

Tänään havaitsin, ettei ollut tinttejä laulamassa, vaikka ilma oli mitä hienoin. Mihin ovat menneet, vai muuttaneet muualle, kun ei meillä meinaa kesä tulla ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.03.2013 - 19:51

Taitaa olla linnuilla kevättä rinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.04.2013 - 02:50

vähentyneet ovat, liekö osasyynä laiskuus ruokinnassa, onneksi kaikilla naapureilla on välipalaa tarjolla, niin ei tarvitse hätäillä aina kun lauta on tyhjä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2013 - 20:24

Kyllä on vähentynyt meilläpäinkin..ihana viserrys kuuluu kumminkin aamuisin,kun oven avaa..että kevään merkkejä..