Koristeletko kotia pääsiäistunnelmaan?

Olen piiperoiden takia hommannut joitakin pääsiäiskoristeita. Harvemmin enää käyvät, mutta koristeet kuin automaattisesti ilmestyy paikalleen.

Avainsanat: pääsiäinen koristelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2013 - 15:06

Kyllä Ida minullakin pääsiäistiput tepsuttavat ruohomatolla ja pajunkissat ovat saaneet värikkäät töyhtöhatut juhlan kunniaksi, narsissit ovVaikka ehkä luulee moni, että olen se nutturapäinen mummo, joka ei kulje kuin Raamattu ja Virsikirja kädessä, niin kyllä ne koristeet saavat minutkin tuntemaan sen toisen puolen juhlasta,en eroa siitä mitenkään ulkoisesti.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Iloa silmille mummoillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2013 - 23:31

Koristelin muutamilla narsissipurkeilla yhden ison purnukan pöydälle eli kukkasilla ;-)
ILOISTA PÄÄSIÄISTÄ NAPSULAISILLE!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 28.03.2013 - 23:43

ruohoa kasvaa ;) ja muutama tipu on laitettu näkyville ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 06:09

Keltainen kukkakimppu on nyt ainoa koristelu tänä pääsiäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 07:57

Minä olen sellainen kausihössöttäjä, eli olen koristellut kotimme pääsiäiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 09:39

Kyllä on otettu esille koriste esineitä, jotka kuvaavat pääsiäisen aikaan.Noitia pöydällä,pupu takan päällä ja koristekana pöydällä.Naurukyyhkyn pikkuruisia munia kulhossa...Ohraruohot kasvavat maljakoissa ja ovat kauniita (niin kauan, kunnes Jänis ne taas keksii...)..
Ja tietenkin narsissit ja tulppaanit maljakossa. Kauniin vihreää ja keltaista sävytettynä ruskealla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.03.2013 - 10:35

En koristele nykyään. Silloin kun lapsi oli pieni, noudatin kaikkia perinteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 20:48

Kyllä tulee koristeltua ja minulla on puolimetrinen noita pöydällä ikkunan edessä, pattereita en enää tähän laita lapsenlapset eivät tästä pidä ja jos on nuo paristot niin silmät leiskuu punaisena ja heiluttaa luutaa ja kääntää päätään vinhaa vauhtia.. ( mutta mulle rakas, on kuin aito noita). pupuja ja tipuja siellä suun täällä ja kulhossa monta suklaamunaa vieraita odottaen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2013 - 20:30

Kyllä tuli rairuohoa laitettua ja tipusia..mutta nythän ne saa jo huomenna korjata pois..
Keltaisia tulppania ja narsissia ostin kotia..