Mistä Suomessa saa Canon PowerShot SX500 IS kameraan LA-52SX500 soviterenkaan, kun en löytänyt kuin ulkomaisilta sivuilta.

Digitarvikkeelle soitin, on harvinainen ja heille tulee joskus keväällä.
Ulkomailta sais tilattua mutta pitäis ola paypal tili, eikä se onnistu kun oon Säästöpankin asiakas.
Tuon takia ei viittis pankkia vaihtaa, eikä esim. Osuuspankkiin tiliä avata.

Avainsanat: canon powershot sx500 is soviterengas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.03.2013 - 20:55

Jos kuulut myös facebookkiin niin etsi siellä ryhmä VALOKUVAAJAN KIRPPIS joten liity siihen ja kysele sieltä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.03.2013 - 18:55

Katso olisiko verkkokauppa.com sellaista, siellä ainakin sellaisia myydään, en jaksanut katsoa onko sinun Canonillesi sopivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2013 - 23:33

Mites olis Rajalashop,luulis löytyvän tai tilaavat kaiken mahdollisen,luulisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 28.03.2013 - 23:48

eikös sen paypal tilin voi avata riippumatta siitä minkä pankin asiakas on? senkun avaa tilin ja maksaa sinne "laskun"? voithan myös pyytää jotakin jälleenmyyjää tilaamaan tuotteen, ja ostat sieltä joka lupaa sen nopeiten ja halvimpaan hintaan ;)