Käytätkö hammasväliharjaa?

Avainsanat: hammasväliharja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2013 - 12:29

Käyttäisin, mutta hammasvälit ovat niin ahtaat, että vain lanka mahtuu. :(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.03.2013 - 15:31

Sama vika kuin Maaritilla tuossa yllä;tiivit on välit.Litteä lanka ainoastaan mahtuu ja silloinkin lievää väkivaltaa käyttäen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.03.2013 - 16:28

Ei mahdu edes lanka hammasväleihin, niin ovat tiiviit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2013 - 17:08

Käytän joka ilta, ja niihin mihin ei harja mahdu, niin lankaa. Onneksi harjoja on eri kokoja, saa jokaiseen väliin sopivan kokoisen harjan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2013 - 17:33

Kyllä, sillä hampaideni välit on senverran hassut ettei langalla ole menemistä putsaamaaan niitä, se kun jää joihinkin väleihin kiinni, ja kuulun niihin joiden mielestä hampaat ei ole puhtaat ellei hammsvälitkin tule pudistettua jokaisen pesun yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.03.2013 - 18:47

Ainoa mikä mahtuu hampaiden väliin on ohut kalanruoto. En siis käytä muuta kuin tikkua ja normi hammasharjaa hampaiden puhdistukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2013 - 19:48

Hammasharjaa, lankaa ja hammasväliharjaa tulee käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2013 - 21:05

Kyllä käytän väliharjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2013 - 21:24

Ainoastaan sellaista lankainta varren päässä. Ja sähköhammasharjaa myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.03.2013 - 23:18

onkos se väliharja sellainen pieni pulloharjan näköinen vempele, minulla on niitä muutamia takana olevien kolojen puhdistukseen, muut raot on niin tiiviitä että langalla niitäs eitten aina kun intoa riittää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2013 - 06:27

Välit ovat liian ahtaat hammasväliharjalle, hammaslankaa käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2013 - 11:07

hammaslankaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 15:13

En käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2013 - 20:41

Alahampaissa käytän..ylähampaat niin tiiviit että,harja ei sovi..