Onko sinun pyykkikoneessa noitarumpu,joka kääntelee vaatteita-ja petivaatteita nurinpäin?Pussilakanat ja tyynyliinatkin nurin?

Avainsanat: vaatteet nurinniskoin noitarumpu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.03.2013 - 17:08

Kyllä minulla on sellainen pyykkikone, tykkää myllyttää paljon pyykkiä pussilakanoiden sisällä ja välillä aluslakana on tosi piukasti kietoutunut pussilakanan ympäri.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.03.2013 - 16:31

Ei ole kyllä kaikki ovat niinpäin kun olen sinne nuo laittanut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2013 - 16:50

Kyllä todellakin on! Ilmeisesti muillakin...
Mutta kaikista ärsyttävintä on se, että pussilakanan sisään kertyy kasa pikkupyyhkeitä ja ne on siellä yhdessä kulmassa ja yhdessä mytyssä suhteellisen märkinä....Ja vaikka kuinka otat sieltä ne pois, niin siltikin ,kun keräät kuivaneneita pyykkejä narulta pois, löydät jostakin pussilakanan kulmasta huonosti kuivaneen keittiöpyyhemytyn....ARGH!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2013 - 18:28

Todeksi todettu ja todellakin pussilakanoiden sisällekin joku noita on haalinut pienempää pyykkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2013 - 18:56

Kuulostaa niin kovin tutulta, mullin mallin ovat pyykit ja jos siellä on joku tyynyliina tai pussilakana niin se takuulla imee sisäänsä kaikki pienet pyykit ja pesupallot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2013 - 19:04

Juu on. Monesti olen ihmetellyt miten se onnistuu kääntämään pussilakanan nurinpäin ja kaikki muu koneessa oleva sitten sen sisään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2013 - 19:53

Noitarummusta en tiedä, mutta Mielen pesukone, jossa erikoisrumpu, joka pesee pyykit hellävaraisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2013 - 21:19

Sisältä ja päältä - eihän ne muuten puhdistu. Kyllä pesukoneet ovat sitten fiksuja :D.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2013 - 22:20

Sellaisen koneen omistan minäkin. Miten osaakin kääntää ne nurin ja todella imaista kaikki pikkupyykit vielä sisäänsä. Sitten kun niitä ravistaa ennen narulle laittoa, niin lentää sukkaa ja muuta pikkupyykkiä pitkin lattiaa sieltä lakanan uumenista.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.03.2013 - 23:16

noitarumpuhan se minullakin, pussilakanan sisällä kaikki pyykki ja pussilakana vääinpäin, varmaan kotimainen kone ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2013 - 01:05

Meidän pesukoneessa oleva noitarumpu se vasta ihmeelinen onkin sillä useimmiten se kääntää vain poikamme pyykin nurinpäin ja kietoo vain tämän nuorukaisemme sukat vaateiden sisään niin ovelasti, että monesti ne ilmestyvät piiloistaan vasta pojan pukiessa puhtaita vaatteita ylleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2013 - 07:33

Kyllä meilläkin on tälläinen pesukone,lauantaina imaisi pussilakanan sisään pesupallon,kun mie käytän nestemäistä pesuainetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 15:16

Silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2013 - 20:44

Aina kyllä,kun pussilakanoita pesee..jotakin löytyy lakanan kätköistä...eli sisältä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2013 - 23:21

Mielestäni hämmästyttävintä on se, että pesukone vetelee sinne irrallaan laitettuihin kengännauhoihin tiukkoja solmuja. Joskus on ollut jopa kolmekin solmua yhdessä kengännauhassa.