Kuinka valita hammaslääkäri?

Minulla olisi tiedossa isompi remontti hampaisiin. Tarkoitus on mennä yksityiselle, koska en tahdo odottaa käyntikertojen välillä kuukausia. Näyttää siltä, että tarjontaa on enemmän kuin tarpeeksi. Kuinka valitsen hammaslääkärin?

Avainsanat: hammaslääkäri hampaat terveys hyvinvointi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.03.2013 - 08:32

Minulla lohkesi hammas viime viikolla ja etsiskelin hammaslääkäriä, google johdatti minut www.tohtorille.fi sivustolle josta valitsin hammaslääkärin. Se on tosiaan mukavampi mennä hammaslääkärille, kun joku on kertonut saaneensa kyseiseltä lääkäriltä hyvää hoitoa. Kuuntele tosiaan puskaradiota!

Lähteet:
www.tohtorille.fi

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 26.03.2013 - 12:07

pyydä hinta-arvio muutamasta paikasta, voit säästää miljoonia, ja harkitse vielä sitä kunnallistakin, ei siihen väliin jää pitkiä aikoja jos hoito on kokonaisuus ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2013 - 15:06

JOKU suosittelee hyvää ja helläkätistä,mutta ota selvää kunnallisestakin,hoito hyvää ja välineet ajanmukaiset,joku kertoi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2013 - 16:27

Pyydä hinta arvio remontista ja kuulostele kellä ystäväsi myös käy saatat löytää siitäkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2013 - 18:54

Kuulostele tuttavien t työkaverien kokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2013 - 19:55

Helsingissä on mahdollisuus päästä yliopistollisen hammashoitoon. Kohtuuhintaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.03.2013 - 20:17

Kun joku suosittelee,saattaa löytää hyvän hammaslääkärin.Heissä todellakin on eroja muutenkin, kuin hinnan puolesta... Meillä koko perhe/lähisuku käy samalla ja tyytyväisiä ollaan oltu.Vauvasta vaariin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.03.2013 - 21:18

Kysele tarjouksia, hinnat voivat vaihdella suurestikin. Ja kuuntele puskaradiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.03.2013 - 22:15

Yksityistä suosittelen minä. Itse käyn kunnallisessa ja vaikka hoito pitäisi olla yhtenäistä, niin jokainen aika on varattava erikseen ja aina saa odottaa ikuisuuden. Kysele kaikilta mahdollisilta tuttavilta, sukulaisilta missä käyvät ja samalla saat hintatietoa ja hoitotaitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2013 - 21:40

Kysy eri hammaslääkäreiltä arviota..miten paljon tulee maksamaan tämä remontti hampaille..koska on suuria hintaeroja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2015 - 10:49

Puskaradio on paras tapa kyllä. Itse suosittelen Turun seudun hammaslääkäreistä www.aboadent.fi klinikkaa. Hyväksi todettu ja edullinen. Sieltäkin saa ilmaisen konsultaation.