Muistatko kaikki kysymyksesi mitä olet kysynyt napsussa vuosien varrella.?

Mie en muista koska olen kyselleyt kaiken laista ja mahdotontahan se ois kelle vaan.Jos joku ärsyyntyy kysymyksistäni,niin eihän niihin tarvitse vastata.

Avainsanat: kysymyksiä napsussa paljon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2013 - 11:21

Mahdotonta,kuten itsekin totesit.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.03.2013 - 09:47

No en millään muista!Eikä tarvitsekaan, koska kysymys voi edelleen olla vaikka ajankohtainen...

Mutta joskus tuntuu hassulta,että joku kysyy jotakin ja kun katsoo vaikka 3 kysymystä aikaisempaan, on siellä kysytty aivan samaa...Sitä siis ihmettelen,etteikö kysyjät sitten luekaan muiden kysymyksiä/vastaa niihin, kun eivät huomaa samankaltaisuutta?
Omilla sivuilla taitaa myös olla luettelo omista kysytyistä kysymyksistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2013 - 09:53

Eipä millään muista ja saattaa tulla kysyttyä melkein samaakin asiaa uudestaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2013 - 11:46

Aikamoinen tiedosto pitäsis olla päänupissa,joka muutenkin laho.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2013 - 16:23

En, eikä minun mielestäni tarvitsekkaan, sillä minua ei haittaa vaikka tulkisin kysyneeksi samaa asiaa useampaan ketaa, eikä muuten haittaa vaikka joku toinenkin tekisi niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2013 - 18:11

Enpä muista, vaikken hirveästi ole kysellytkään, toisaalta kertaushan on opintojen äiti...toisaalta jos elämässä ei saisi samoja asioita kysellä, niin aika hiljaiseksi saattaisi mennä...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.03.2013 - 20:18

aika vähän olen kysellyt, enkä silti muista ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.03.2013 - 20:43

En muista, mutta yritän selvittää Avainsanoista tai Löydä osiosta olenko tai onko jo kysytty aikomaani asiaa.
Sen takiakan niitä käytetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2013 - 21:22

En todellakaan muista..eikä minua ainakaan häiritse..jos tulee samanlaisia kysymyksiä..se kiva vaan että pääsee vatailemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.03.2013 - 19:32

En kaikkia muista, mutta pääosin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2013 - 23:54

Kuten tuossa girasol jo sanoi, niin keltaisesta yläpalkista "OMA NAPSU" > "Vastaukset" -sivulta löytyy lueteltuina:
Sulkeutuvat kysymykset
Avoimet kysymykset
Viimeisimmät vastaukset
Suljetut kysymykset sekä
Lisää suljettuja kysymyksiä...
ja vielä
Seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 jne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2013 - 07:05

Muistan kun katson Napsusta! Kuten putte_46 esittää. Sieltä haen kun tarvitsen kättä pidempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 15:23

Juu Jumppis kyllä huomauttaa, mutta ei se haittaa yhtään, ohittakoon jos sikseen katsoo.
Ja jos on aikaa tsiikata aikaisempia kysymyksiä, niin siitä vaan.