Aistitko luonnon?

Avainsanat: aisti luonto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2013 - 16:51

Totta kait..erityisesti metsässä ja järvellä, mutta välillä myös vaikkapa kotipihalla. Aistin luonon tuoksut, värit, muodot, äänet ja siellä elämäänsä elävät eläimet, nuo luonnon todelliset erämiehet- ja naiset. Aistin luonnon erityisesti sateen jälkeen jolloin se on kuin uudestisyntynyt ja levittää omaa eämäneliksiiriään jokaiseen siellä kulkevaan, tahtoipa nämä sitä tai ei.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Kauniita aistielämyksiä sinulle. Luonto on rikas ja me vielä rikkaampia kun saamme siitä nauttia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 22.03.2013 - 23:59

kyllä se tuolla metsässä tuntuu ihan erilaiselta, liekö sitä luonnon aistimista ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.03.2013 - 00:03

Jos en aistisi, en olisi minä. Se kuuluu minuuteeni. Luonto ja minä ollaan yksi ja yhteinen elämän lähde. Joskus siihen kuuluu rakas ystäväni myös. Silloin tuntee elävänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 00:58

Jos en aisti luontoa..niin se käy niin..että luonto aistii minut..
Kyllä tuo lonto voisi alkaa meitä vähän hellimään talven kourista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 06:57

Kyllä, tuoksut eri vuodenaikoina erilaisia, nykyisin iltalenkillä katselen rantamaisemaa ja kuinka se muuttuu, kun valon määrä lisääntyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 13:34

Kyllä tulee aistittua ja nyt odotan jotta saisin aistittua kevään, mutta turhaan talvi viima edelleen... sitä oikein ootan ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 15:48

Kyllä toki.