Mitä kaipaat lapsuudestasi eniten?

Avainsanat: kaipaus lapsuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2013 - 17:24

Pappaa minä kaipaan...Mato onkireissuja sekä puun pilkkomista ja pinoamista.Ja minä olin jo pienenä tyttönä aika haka molemmissa :)

Kysyjän kommentti

Kiitos. Minulle ei silloin kirvestä luovutettu, mutta eräätkin puukasat olen liiteriin kantanut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.03.2013 - 22:58

Kesiä joita vietin Savon maisemissa. Olivat ikimuistoisia, vaikka olin pieni tyttö.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.03.2013 - 23:06

ajat olivat aika vaatimattomia, mutta silloin oli uskoa ja toivoa vieläkin paremmasta huomisesta, ihmiset olivat kohtuuteen tyytyväisiä, nyt ei voi olla ihan varma, maailman meno on mennyt ihan surkeaksi :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 23:24

Huolettomia aikoja lapsuuden kavereiden kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 23:27

Kyllä kaipaan sitä,kun sain maalla olla serkkujeni luona..
Vietin hiihtolomat..teimme isot pulkkamäet..ja sitten oli ihana lasketella.
Pääsiäislomat myös vietin maalla serkkujen luona..ja kukko muni aina hattuun munia..voi miten oli ihanaa aikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 06:45

Kesän huolettomat hetket, lapsen elämä oli yksinkertaista ja huoletonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 14:12

Honkajoen maisemia ja Mummulassa olis kiva käydä kuin Honkajoen riippusillalla ( on muuten yksi harvinaisuuksista) ja Mummun ja Papan haudalla, viimeksi olen sinne kukat vienyt kun Anja Eerikäisenkanssa tuli tehtyä eläinsuojelutarkastuksia tässä kunnassa, Anja otti haudalta minusta silloin kuvan ( oltiin siis yhdessä hautuumaalla) mutta hänen kuollessaan kuvatkin siityivät hänen siskolleen ja olis kauheata ottaa häneen yhteyytä ja kysyä Anjan vanhoja valokuvia.. ei silti Anjan siskon kanssa oltiin monissa asioissa yhtä mieltä... ( koitti saada Anjaa hieman hidastamaan tahtia...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2013 - 12:48

Amun ja Tannelin kanssa samoilla linjoilla. Aika oli silloin jotenkin erilainen, Tuntui että kaikki on turvattu yhteiskunnan taholta, nykyään saa huomata aina uudestaan ja uudestaan kaiken olevan vain kulissia. Kumpa saisi sen lapsenkaltaisen ajattelun vielä takaisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 15:59

Isä, äiti, siskot valjet ja ahonlaiden mansikat. pappani harmajapään ja mummon lättykesteineen, jotka hän paistoi takan perässä ei ollut uunia. Ja ne lapsuus unelmat minne ne ovat haihtuneet..