Kuinka usein pidät yhteyttä parhaaseen ystävääsi?

Avainsanat: paras ystävä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.03.2013 - 22:34

Parhaaseen - päivittäin, mutta näen häntä harvemmin kuin haluaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 22.03.2013 - 22:34

tulee aika usein viestiteltyä, elämäntilanne on karsinut kylässä käynnit melko vähiin, mutta ehkä sitten eläkkeellä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 23:23

Minulla on muutama oikein hyvä ystävä - en voi luokitella kuka on heistä paras - mutta pidämme yhteyttä viikottain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 23:43

Kyllä on harventunut hyviin ystäviin pito..kun tässä omassa perhepiirissä..lapset lastenlapset pidämme joka päivä yhteyttä..nyt vielä nämä mieheni sairaudet masentavat elämää ajottain..eli käyn muutaman kerran viikossa miestäni katsomassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 06:41

Useamman kerran viikossa soitellaan, ja aina muutaman viikoin välein teemme tyttöjen reissun, joko ostoksille tai teatteriin tai elokuviin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 14:03

Täytyy sanoa että monista lapsuuden parhaista ystävistäni ole mitään tietoa kaipaisin todella ensinmäistä ystävääni olen jopa FB:n kautta koittanut löytää mutta tyttö kun on ja nimen saa avioliiton kautta niin haaveeksi on löytäminen jäänyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2013 - 17:28

Päivittäin! Meilejä laitetaan tai textareita.Joskus nähdään ihan livenäkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2013 - 17:28

Erilaisista elämäntilanteista johtuen pidän hyviin ystäviini yhteyksiä varsin eri tavoilla ja eri tahtiin. Yhtä pystyn näkemään erilaisista syistä johtuen todella vähän, mutta korvausena tästä jutustelen hänen kanssaan skypessä varsin usein. Toista tapaan viikottain jollei muualla niin ainkin "sattumalta" kaupassa. Kolmattta näen keskimäärin kerran kuussa ja silloin oleilen hänen seurassaan monta tuntia yhtäsoittoon. Neljännelle lähetttelen tiuhaan kirjeitä korvauksena siitä, että pitkän ja hankalan välimatkamme vuosi taapamisemme ovat todella harvinaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2013 - 21:36

Viikottain kirjoitellaan viestejä, välillä päivittäinkin, riippuu vähän........tapaamme säännöllisen epäsäännöllisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 16:01

Kaksi kolem kertaa viikossa, hän en edellä mainittu tätini 83 vuotias polioinvalidi.