Kun valitset parasta vastausta, vastausruutu ei tule näkyviin kokonaan. Oikea reuna laatikosta ja tekstistä jää piiloon. Miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.03.2013 - 13:34

Voisi ehkä auttaa jos tietäisi edes mitä selainta käytät (Firefox), ja mikä käyttis ( PC W-XP tai Mac OSx), joskus auttaisi myös tieto siitä mikä näytönsovitin (ohjain ATI Radeon Xpress 1100).

Mutta esim Firefoxissa yläpalkista Näytä > Sivun suurennus > Palauta
- tai Ctrl+0 (pidä Ctrl painettuna ja napauta nollaa).
sillä
Ctrl++ suurentaa
Ctrl+- pienentää

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.03.2013 - 12:23

Lie joku näytönasetus pielessä omassa koneessasi. Ei mitään ongelmaa ole ilmennyt valitessa parasta vastausta.
Tarkoitatko pop-up ikkunaa, vai onko sinulla pop-up esto?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.03.2013 - 19:22

Ei ole ongelmia ollut minulla. Jotkut asetukset tai säädöt voi olla pielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 20:22

No problem.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.03.2013 - 21:58

Vastauksestani ei ole apua, sillä ei ole ollut sellaisia ongelmia. Onhan sinulla näyttö täytenä, eli et ole kaventanut ruutua? Mutta en kyllä usko, että sekään on syynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 16:21

Sama vika kun minullakin, kun selvität kerro minulle. Kiitos Putte muuten neuvoista.