Pääsiäinen lähestyy,vietätkö juhlaa kotona vai matkustatko jonnekkin?

Näillä näkymillä olemme kotosalla.

Avainsanat: pääsiäinen juhla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2013 - 14:54

Kotona vaan ja avitan miestäni pomottamalla näitä talon tekemättömillä töillä, työssä kun on tuo eläkeläisukko joutunut olemaan niin hommat kerääntyy vapaa ajalle, mm. uusien rullaverhojen kiinnitys, lämpöilmapumpun putsaus sisäkomponentista, ilmanpuhdistuslaitteiden putsaus, ym

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2013 - 09:33

kaikki päivät on yhtä juhlaa kotona tai matkoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2013 - 09:59

Olen töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2013 - 11:22

Meidän perheen pääsisäimatkustelut jäänee lyhyisiin vierailuihin poikamme molempien mummujen luona. Muuten olemme ihan vain kotosalla, lepäilemme, syömme hyvin ja ulkoilemme paljon jos vain säät sen sallivat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2013 - 12:34

Kaikki vielä ihan auki...Mutta oletan,että kutsun kavereita syömään jonakin iltana....Ja miehen pieni siskopuoli täyttää 11V :) Että kakkua tiedossa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2013 - 13:25

no tota noin pääsiäisen vietän maakunnissa.ehkä mökillä riippuu vähän tästä kylmästä keväästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2013 - 13:33

Kotona ollaan ja ootellaan josko tulis noita lapsien perheitä käymään mutta suklaa munia taas tulee ostettua paljon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2013 - 16:59

Kotosalla olen ja toivon että vieraita tulisi käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.03.2013 - 20:23

Mihin tästä pääsee, kun ei ole kissalla hoitajaa. Pakko olla kotona, vaikka paikkoja olisi mihin mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2013 - 20:56

Luultavasti Keski-Suomeen sukuloimaan ja lammasta syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2013 - 21:22

Perinteisesti kotona - Pääsiäinen on henk.kohtaisesti rankkaa aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2013 - 22:41

Ystävieni kanssa kotipaikkakunnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 08:57

Kotona ollaan yleensä oltu Pääsiäisenä. Saattaa tällä kertaa matka suuntautua pohjanmaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 12:31

Kukas ny malttaas lähtiä lakeuksilta pois ainakaa pääsiääslauantakina. Täytyy ajella pääsiääsvalakioolla ja kattella kenellä komein valakia ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 19:58

Yksin tässä saa pääsiäistä viettää..käyn miestäni katsomassa..
Tytärtä menen auttamaan muutohommissa pitkänäperjantaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.03.2013 - 23:00

kotona ollaan, käydään äitimuorin luona lammasta syömässä ja sitten äkkiä takaisin kotiin, koko perheellä useamman päivän vapaa yhtä aikaa pitkästä aikaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.03.2013 - 15:53

Oma koti kullan kallis.