Onko sinulla ollut tuuria huutokaupassa?

yle.fi/uutiset/perhe_osti_ku...origin=rss

Avainsanat: huutokauppa kallis kulho

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2013 - 14:38

On käynyt monta hyvää tuuria, näkyvin tällä hetkellä on silmissäni täällä huoneessani johon posliiniesineitäni kerään, n. 20 v aikaa oli lähesessä huutokaupassa myynnissä tämä H, BEQUET tuhkauurnan näköinen siniharmaa, kultakoristeinen kansinen malja, jonka etuosa oli auki ja sisällä posliinisia kaloja ja merikasveja, ja reikä lampunjohtoja varten, eli lamppu, hinta 1o markkaa, no piruuttani vuosi aikaa katselin tuon nimeen mukaan tuota lamppua, ei löytynyt, mutta maljakoita ja mitä niillä kannellisilla esineillä nyt voisi tehdä, lamppua en nähnyt tällä akvaario aiheella, ja arvelen itse että ei alle 100 e tämä lamppu lähde myyntiin, eli ei huono hinta 10 markan tavaralle.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2013 - 15:23

Vuosia siitä kun olin huutokaupassa, kisailin silloin yhdestä uudesta sähköisestä Wok pannusta voitin sen 30€ hintaan ja kauppaan kun menin maksoi tuo ihme vempain 89€..
Ja tyytyväinen olen vekottimeen edelleen... ja nytkin itseni vuoksi käytössä...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.03.2013 - 18:51

enpä ole ollut muuta kuin nettihuutokaupassa, niissä sen tuurin kanssa on vähän niin ja näin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2013 - 19:57

Harvoin tulee huuokaupassa käytyä..
Viimeinen huutokauppareissu... aikaa yli 10 vuotta..Oli panttilainaamon huutokauppa..mistä huusin mootorisahan..hintaa en kyllä enään muista..käyttöä on ollut..että ihan hyvä huuto..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2013 - 20:01

Huutokaupoissa olen käynyt lapsuudessa, silloin vielä myytiin paljon esim. kuolinpesiä, lapsena vain seurasin toisten huutamisia. Aikuisiällä olen pariin otteeseen huutokaupassa käynyt, mutten mitään huutanut. Nettihuutokaupassa olen onnistunut saamaan perintölasisarjaan täydennystä aika edullisesti, vaikka niihin on postikulut tulleet lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2013 - 08:34

Live-huutokauppaa en ole kokeillut. Netissä muutamat hyvät kaupat olen tehnyt. Parhaat kaupat pääsee yleensä tekemään, kun muita kohteesta kiinnostuneita ei ole. Nuo toimituskulut (posti,matkahuolto) vie leijonenosan hinnasta, joka on omiaan hillitsemään nettikauppaa kotimaassa. Olen esim. Kiinasta tilannut nettikaupasta tuotteita, joiden hintaan sisältyy toimitus. Tuotteen hnta esim. 20€ ja tulee sillä hinnalla maailman toiselta puolelta tuohon meidän kylän postiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2013 - 10:10

Käyn huutokaupassa mikäli niitä on lähettyvillä, nyt en ole päässyt moneen vuoteen. Viimeksi taisin käydä poliisin huutokaupassa josta tarttui matkaan arkistokaappi ja peräkärri. Jälkimmäinen parempi ostos, arkistokaappi oli ostettava tarpeeseen, niin huuto ei ollut ihan halvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2013 - 11:36

Käyn niin harvoin live- huutokaupoissa, että niistä noita onnistumisia ei pahemmin ole tullut. Nettihuutokaupossakaan onni ei ole pahemmin potkinut. Kirpputorilta sensijaan olemme onnistuneet ostamaan yhden monen sadan euron arvoisen taulun vain kolmellakymmenellä eurolla. Sitä jos mitä pidän hyvänä tuurina,erityisesti siksi, että kuulimme kaupat tehtyämme, ettei taulun myyjä tiennyt sen oikeaa arvoa ja myi omistamansa taidetesoken paljon halvemmalla kuin muutoin olisi myynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2013 - 20:02

Kaupoissa olen kova käymään, mutta huutokauppa on vielä tuntematon "puoti".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.03.2013 - 20:19

Ei minkäänlaista kokemusta huutokaupoista. Kierrän ne kaukaa.