Huomenta kaikille napsuille.Mitä aijot tänään touhuta?

Miulla koti askareita.

Avainsanat: oma koti kullankallis

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2013 - 09:24

Matot tuulettumassa tuolla todella kylmässä viimaisessa ilmassa..että siivoushommia tänään.
Kaalilaatikko uunissa..niin saa kypsyä silläaikaa,kun siivoan..
Sitä vispipuuroa on myös tarkoitus keittää..
Lapsenlapsi tulee illasta minun kanssa saunomaan..ja saa syödä sitten kaalilaatikkoa samalla..kun on hänenkin herkkua.

Kysyjän kommentti

Tulee raikkaat matot,kun vie ne ulos ja siivouksen jälkeen on ihanan raikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2013 - 09:50

Sairaslomalla poden kipeää olkapäätä. Lapsia vien kouluun, ehkä haenkin. Taloustöitä myös vaimon iloksi. Harrastusten pariin olisi kova hinku, mutta pakko antaa olkapäälle lepoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2013 - 12:04

Olin aamupäivän töissä ja nyt kotihommia.Lihaköntti uunissa ja kasvisgratiini samoin.Pyykkikone pyörii ja tekee puhdasta.Kohta myös tiskikone käyntiin.
Sitten kirjan lukua....Koiran kera sohvalla :)
Ulos en lähde, ennenkuin tuo kaamea tuuli ja ujellus hieman laantuu.Sitten pääsee koira lenkille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2013 - 15:33

Tänään tuli haettua liput perjantai aamun miniristeilylle Tukholmaan, siis maan kamaralle en astu siis edestakaisin vain..
Viemme 3v lapselapsemme laivalle seikkailemaan vanhemmat taas tuon vuorokauden meillä hoitamassa kissaamme ja koiraamme..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2013 - 16:26

Olla sairaslomalla vielä yhden päivän kotosalla eli sohvalla pötkötellen kirja kainalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2013 - 19:58

Töitä on touhuttu ja sen jälkeen kirppiskierros ja sieltä kotiaskareita tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2013 - 08:58

vapaa päivä,tutstun pitkästä aikaa tähän napsuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2013 - 20:01

Ostoskierros oli eilisen ohjelma - ja onnistunut olikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.03.2013 - 20:12

Ostoksilla kävin kaupungissa. Nyt on sitten uutta tavaraa kotona.