Mihin ruokaan (tms.) sinulla on joskus ollut / on himo?

Itse olen "sipsiholisti". En voi ostaa ollenkaan,koska söisin kaiken samantien.... Lasta odottaessani söin silliä...

Avainsanat: himoruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.03.2013 - 10:41

Ekaa lastani odottaessa söin jääkaappikylmiä mandariineja parikin kiloa illassa. Maiskis! Nykyään tomaatti, muodossa jos toisessa. Ja lähikaupasta saa tiettyjä marinoituja valkosipulinkynsiä, menee purkki parikin. Mutta löytyy myös tilaa ympäriltä..

Kysyjän kommentti

Hih...Valkosipulista on moneksi :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2013 - 14:58

Suklaa on ollut talvisin minulla himo, ja 2 raskauteni aikoina juusto. Nyt ei saa minulla olla enää mitään ruokahimoja, olen oppinut ne korvaamaan terveellisimmillä tuotteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 16:11

Joskus se oli suklaa ja uskomatonta kyllä myös mämmi. Onnekseni himo molempiin on jo hiipunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.03.2013 - 18:59

vaikka mihin on tullut vuosien varrella himo, suklaan syöntiä on vaikea lopettaa jos jostain syystä tulee aloitettua ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 19:23

Lasta odottaessani miun oli pakko saada gotler makkaraa ja kananmunia paistettuna vain toiseltapuolelta.Nyt mitään erityisiä himoja ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 20:04

Tällä hetkellä suurin himoni kohdistuu pashaan, kaupassa en mitenkään pysty ohittamaan pashahyllyä, aina pitää poimia pieni purkki kotiin mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 20:50

Kyllä todella vastustamaton himo...on ollut ja on edelleen..hyvin haudutettu kaalilaatikko..siihen en kyllä varmaan ikinä kyllästy..
Huomennakin teen ja herkuttelen useamman päivän..ja osan laitan pakkaseen.
Miehenikin kyllä tykkää mausta..mutta vatsa ei eikein tykkää..nyt on hyvä tehdä,kun olen yksin syömässä tätä herkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 20:52

Jäätelötuutti, kaksi tai joskus kolmekin illassa. Jälkiuunileipä juustoviipaleen kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2013 - 09:54

Jos on tarjolla jäätelöä tai hillomunkkeja, niitä ahmin enkä tajua lopettaa. Siksi yritän nyt vältellä niitä. Toki noi sipsit ja salmiakki saa aikaan lähes saman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2013 - 10:33

Mulla olis kamala himo kunnon makaronilaatikkoon,joka lämmitetty voissa rautapannulla.......NAM!Muuten himot ajankohtaisessa pashassa(kiellettyä!)ja suklaassa(kielletty!tai tummassa suklaassa(kielletty sekin!)joten yritän keikkua himojen välillä.Kerran yritin makaronilaatikkoa oikein tehdä,mutta kuivui uunissa,joten naapurin valkoisesta bokserista Sylvi tuli mun ylin ystävä,vain makaronilaatikon tähden!;-)

Lisätty: 20.03.2013 - 15:52

Keskimmäinen himo piti olla jäätelö,himoissani kirjoitin suklaat kahdesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2013 - 15:27

Lämpimät voileivät tummalla pohjalla tehtynä j kaikkea siinä päällä.. mutta unholassahan nuo on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2013 - 16:26

Suklaa! Aina ja ikuisesti <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2013 - 12:00

Suolaisista ruuista intohimoni on ollut aina hyvin rapeiksi paistetut sienet. Saatan syödä niitä yhdeltä istumalta useammankin desin. Makeista ruuista intohimoni on puolestaan jäätelö, ertyisesti vaniljajäätelö. Silloin harvoin kun sitä syön ahmin tuota herkkua aina ylenmäärin, liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2013 - 20:00

Rasia salmiakkia ja lasillinen kylmää maitoa kyytipojaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.03.2013 - 20:06

Himoni menee tuonne kalapuolelle. Kylmäsavulohta on tullut syötyä huisin paljon viime aikoina.