Ja nyt sitten "köksä"kysymys, mitä söit tänään iltapalaksi. ei tarvitse hakea vastausta?

Avainsanat: henk.kohtainen iltapala

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2013 - 00:40

Olin illansuussa uimahallissa vesijuoksemassa,tarkoitus tunnin rupeama vetästä,mutta muistin AyrtonSenna-dokumentin ja kysyin valvojapojilta sen alkamisaikaa,kertoivat 21.30 ja mulle tuli kiire.Vesijuoksulenkki jäi 45min.ja kiireellä kotiin.Ohjelman alkaessa heitin maissikanarinnan uuniin ja väliajoilla pilpustin paprikaa,herkkusieniä ja kesäkurpitsaa viereen.Muhivat turhan kauan,kun ohjelma oli hyvä ja pitkä.Lopuksi söin sen satsin ja kohta pitäis kömpiä lakanoiden väliin,eli tällä kertaa iltapalkasi meni maissikanarinta,kasa vihanneksia,yleensä sen sijaan fetasalaattia ja leivänpala.

Kysyjän kommentti

Kiitos, hyvät olivat eväät ja kuntoilukin mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2013 - 20:42

Pari juustoleipää ja jugurtin ja mandariinin "jälkkäriksi".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2013 - 20:42

Jugurttirahkaa ja vattuja omalta pihamaalta.Sekä ruisleipäpalan, jossa meetvurstisiivu ja ruukkusalaatinlehti päällä. Iso muki teetä.Siinäpä ne :)

Mitäpä hyvää se Sirkkaliisa mahtoi nautiskella?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2013 - 22:03

Meni kuoroharjoituksissa niin myöhään, että jätin iltapalan väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 07:26

mysliä maustamattoman jogurtin kera + 1 sydänystävä voileipä salaatin ja kevyen juustosiivun kera + 1 lasi rasvatonta maitoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 08:00

Mie söin tekemääni vispipuuroa puolukoista ja kyllä se hyvää oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 10:12

tänään 19.3 en ole syönyt iltapalaa vielä klo10.00?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2013 - 11:50

Söin illalla ruisleipää kaksi siivua, jossa oli sylttyä päällä ja join kaksi lasia vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 21:34

Nyt on tullut pizzaa syötyä parina iltana..kun itse tein..kinkku,herkkusieni,paprika ja aurajuusto..makua antamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 12:32

Omena ja lasi huberia!