Mistä silmäpussit syntyvät vanhemmilla ihmisillä, ei otea nyt niitä kaljaboxia mukaan?

Avainsanat: muhkeat silmäpussit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2013 - 07:14

Ylä- ja alaluomessa on vähemmän rasvaa kuin muualla kasvoissa. Muualla silmän ympärillä on kuitenkin rasvaa, joka alkaa yleensä vanhemmiten pullistella, kun silmänympärysiho ohenee ja veltostuu iän karttuessa. Silmäpussien kasvaessa alaluomien ja poskien välinen raja alkaa erottua entistä selvemmin.

Kysyjän kommentti

Jees ja kiitos, rasvahan se sinne pullistukset tekee,

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2013 - 20:17

Jostakin syystä nestettä kertyy! Syynä sitten suolainen ruoka, aineenvaihdunta häiriöt, jotkin lääkkeet, kuumuus, liian vähäinen nesteen saanti tai jonkin allergian oireet...Ainakin nuo voivat aiheuttaa silmäpusseja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2013 - 21:55

Väsymys tekee ainakin tälle vanhemmalle ihmiselle niitä. Mutta ei huolta, kurkkuviipaleet toviksi silmille ja taas on niin tuoretta että.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 00:42

Aineenvaihdunta kehossa pikku hiljaa hidastuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 11:38

Aineenvaihdunnasta, epäterveellisestä ruokavaliosta ja elintavoista. Luulisin. Jokainen ihminen on kai yksilö ja ne jutut pitää vähän hakemalla hakea. Väittäisin myös elimistön ph-tason tuohon vaikuttavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2013 - 12:02

Rasvaa ja nestettä ihon alla, sekä vielä löysä nahka. Kokemuksen syvä rintaääni kertoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 12:39

Sydämen vajaatoiminta.