Revontulia etelässä..

Näitkö? Voi kuulemma nähdä vieläkin.

www.iltalehti.fi/iltvluontoj...9_v6.shtml

Avainsanat: revontulet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2013 - 13:04

Nähtyä tuli.. revontulet etelässä...ja upeita olivat. Kun en satu omistamaan videokameraa en saanut otettua niistä omakohtaista liikkuvaa kuvaa, mutta ei auta surra. Hyvä kun pääsin ne edes omin silmin näkemään ja kamerakuvaan tallentamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2013 - 13:29

Mää mitään oo nähny! Joka toinen hehkuttaa,että nähty on ja minä en vaan näe, vaikka niskat oli mennä niiden tiirailemisesta....Happamia sano.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2013 - 16:33

Näin,mutta oli aika hailakoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2013 - 19:20

En eilen onnistunut näkemään, kun en tiennyt että sellaisia on tulossa. Olen joskus nähnyt ja kyllähän ne jänniä ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2013 - 19:57

Enpä nähnyt kun en ollut nenä kiinni parvekkeen lasissa ja tokkopa minä niitä tänäänkään katson.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2013 - 20:40

Enpä nähnyt, tosin en ollut katselemassakaan, mutta komeita ovat kuulemma olle ja vielä pitäisi tänäänkin näkyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.03.2013 - 21:52

Harmi että jäi näkemättä. Tuolla ne taivaalla olivat loimottaneet todella kauniisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 00:46

Näin vain ruudulla jostain uutisista,mutta matkalla pohjoisesta kerran järjesti Lapin matkalunedistämis varsinaisen ilotulituksen,makasimme auton konepellin päällä ja katselimme sitä loimotusta taivaalla.Voimakkaampaa ja heikompaa tulien tanssia,värejä en muista nähneeni,sillä ne ovat harvinaisia,mutta komeata luonnon näytelmää,varsinkin kun asutuksen valot eivät pilanneet näkyä!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2013 - 07:19

Turussa tyttäreni perhe näki,
poikani perhe näki Mietoisissa..
tottakai toisen tyttären perhe näkee jatkuvasti kun asuvat siellä lapissa..
Me ei nähty ollaan korkeiden kerrostalojen sumpussa ja asutaan eka kerroksessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2013 - 12:05

En tullut seuranneeksi. Viimeksi olen nähnyt revontulet joskus -70 luvun alussa H:gin Kulosaaressa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.03.2013 - 19:12

näinhän minä, aika haaleat olivat, toisinaan ovat niin kirkkaita ,)