Maksaisitko uunivuoasta 150 euroa?

Normaalia kotikäyttöä ajatellen.

Lisätty: 18.03.2013 - 22:04

Samainen vuoka mistä kyselen, pyörii mainoksessa tällä sivulla.

Avainsanat: uunivuoka 150 euroa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2013 - 19:26

En ostaisi missään tilanteessa, minulla on paljon halvempia jotka ovat useamman vuosikymmenen jo kestäneet. Käyttäjästäkin astian kesto riippuu, ei pelkästään laadusta.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Olen samaa mieltä kanssasi. Samoin minulla on todella vanhoja ja hyviä vuokia. Eivät maksaneet silloin liki tuhatta mummon markkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 17.03.2013 - 23:10

tuskinpa, jos siihen ei mahdu kokonaista sikaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2013 - 07:16

Jos olisin taidokas ja innokas ruuanlaittaja, niin saattaisin jopa tuon maksaakin, varsinkin jos laatu on hintaa vastaava, mutta tällä ruuanlaittomäärällä saa olla kaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2013 - 09:31

Minkäslaista uunivuokaa hän tarkoittaa?Mikä matsku ja koko yms.riippuu...Nyt ei tarvis minkäänlaiselle vuoalle,yks suurehko suorakaiteen muotoinen löytyy jo ja se on kait alumiini/teräs,en tiedä varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2013 - 09:33

Jos Tupperwaren uunivuokaa tarkoitat...

tupperware.ipapercms.dk/Tupp...76/?Page=5

ja onhan noita muitakin..
täytyy sanoa ehkä ostan ehkä en.. täytyy olla sellainen joka mulla säilyy hamaan tulevaisuuteen...

Tupperwaressa on tuo hyvä keino joskus emäntä saa tällaisen lahjaksi kun pitää kutsut siten monet kalliit tupperit olen hankkinut ja myös myin näitä tuotteita teininä joten mulla on kaapit pullollaan näitä, kuin myös olen näitä ostellut itselle ja lahjaksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2013 - 10:49

En missään tapauksessa. Ihan liian kallis meikäläisen budjetille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2013 - 11:38

Kyllä minä voisin maksaa, pitäisi olla kaunis, helppo puhdistaa ja riittävän iso, ei 150 e ole mikään hinta hyvästä keittiötavarasta nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2013 - 12:23

En todellakaan.Ei vuoka saa maksaa noin paljon.Hyvän saa taatusti halvemmallakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2013 - 12:27

Ehkä joskus 20 vuoden kuluttua, kun sillä rahalla ei saa enää mitään.. Mitähän mahtoi autoilijat vastata kysymykseen bensanhinnasta 20 vuotta sitten. Tuskin olisivat luvanneet maksaa siitä 10mk/litra. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2013 - 12:53

Kyllä jos tietäisin jo uunivuokaa tuolla 150 euron hinnalla ostaessani sen kestävän useamman vuoden hyvänä,eli olevan laadultaan hintaasa vastaava. Totuus on nimittäin niin,että halvalla ei saa hyvää, ei ainakaan ruuanlaittoastioiden joukosta. Näin siksi, että niiden valmistajat ovat ilmeisesti sanattomasta sopimuksestaan päättäneet, että kestävien astioiden ostajilta on kynittävä viimeisetkin roposet kukkaroista jollei muuten niin ainakin tekemällä halvoista tuotteista sellaisia joita joutuu uusimaan ärsyttävän usein entisen mentyä käyttökelvottomaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2013 - 19:59

Rahalla saa ja hevosella pääsee. En ostaisi olen yksineläjä ja pieneläkeläinen, jos kupin saisin, en kupin sisään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2013 - 18:47

Jos se olisi takuuvarmasti loppuelämänkestävä uunivuoka, ja sopisi kaikenlaisiin uuniin, ja olisi valmistettu hyvistä aineista. Jos ostaa edullisia, niitähän saa uusia ostella mennentullen. Varmaan olen jo senverran jos enemmänkin tuhlannut teflon tai lasivuokiin jotka ajan saatossa ovat menneet pilalle tai rikkoutuneet.