Joko alkaa lähtölaskenta ministeri Heidi Hautalalle??

Kannattiko "pikkurahan" takia tärvellä tähän asti suht. moitteeton poliitikon ura...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2013 - 12:14

Tapaus kai todistaa vaan miten yleistä tuo veronkierto on. Eli työsarkaa riittää.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi, näinhän tuo tässä maassa menee..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2013 - 11:19

Katainen tuota puolusti ja ei ministerin pallilta putoa, ja Kataisella taas tuo 700 000€ juttu, ym on jos mitä..
Ilkka Kanervan teksiviestit ja synttärit, Anssi Kaikkosen sotkut taulukauppa, Matti Vanhanen mikä lautakasa, Jutta Urpilaisen vakuudet, Stefan Vallin varuskunta juttu, Jan Vapaavuori mikä laivatilaus, Merja Kyllönen mikä puhelinpalvelu...

Se on ihan sama mitä nää tekee anteeksi pyynnöllä selviävät.. väärin kyllä on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2013 - 15:41

Mielestäni Heidi Hautalan uskottavuus ei ole järin suuresti tässä kärsinyt.Kertoo vain, että ihminen on hänkin.Ei niin järin suuri rike tuo hänellä ole moniin muihin verrattuna, jotka siellä asioistamme on päättämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2013 - 19:25

Kaikki ovat samanlaisia kettuaj häntä kainalossa kun tilaisuus tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2013 - 22:01

Jälleen on todistettu se asia, että tyhjillä puheilla ja lupauksilla sinne pyritään.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.03.2013 - 02:03

on alkanut lähtölaskenta, viime aikoina on niin pienistä asioista painostettu ihmisiä eroamaan että miksei tästäkin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2013 - 19:04

Ei joudu pallilta pois. Ainahan ne saa anteeksi tekonsa, joka ikinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2013 - 09:16

hän valehtelee niinkuin muutkin,sehän on politiikkojen ,maan tapa.