Huomenta ja hyvää viikonloppua napsulaiset! Millainen keli teilläpäin?

Meillä nyt aamulla mittari näyttää -24, kirkas aurinkoinen päivä näyttää olevan tulossa, ja lämpötila toivottavasti hieman nousee.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2013 - 09:10

meillä aurinko paistaa joka päivä,lämmintä nyt +38,kyllä tarkenee.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi, lämpimiä kelejä edelleen sinulle toivottaen....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2013 - 07:15

Huomenta täältäkin ja hyvää viikonloppua. Pakkasta täällä on 17 astetta ja kirkas päivä tulee. Eli minulla on jälleen kotiarestipäivä, ottaa kuiva pakkasilma henkeen niin paljon että olen sisällä vaan aina pakkasilla, on Astma minulla. Aika kuluu kokatessa ja leipoessa hyvin ja pelaan älypäässä paljon pelejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2013 - 07:15

Hyvää huomenta myös sinulle,Lappeenrannassa aurinkoista, mutta kylmää mittari näyttää -15 mitä lienee on näyttänyt yöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2013 - 09:20

Iloista viikonloppua napsulaiset! Helsingissä -7 ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Mukava ulkoiluviikonloppu tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2013 - 09:40

Kiitos, ja samoin sinulle. Kaunis auringonpaiste, asteista ei tietoa kun aurinko paistaa suoraan mittariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2013 - 09:52

Täällä meilläpäin on tällä hetkellä aurinkoinen, mutta kylmä ilma. Mittari näyttää -14.sta astetta. Aamulla heräämiseni aikoihin oli vieläkin kylmempää jotenka pilkkiressulle lähtemiset jäi siihen. Saas nähdä miten huomenna käy. Pääsemmeköhän silloinkaan kalaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2013 - 10:03

Huomenta vaan täältä aurinkoisesta savolaismaisemasta. Puoli seitsemän oli 19.8 ja nyt on 10.5 miinusmerkkistä astetta. Mahtava on tuo auringon voima.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2013 - 10:28

Yöllä pakkanen paukku..nyt mitä parhain ulkoiluima aurinko paistaa ja lämmittää-4 ..todella upea ulkoilusää..
Tuleepa tehtyä kunnon kävelylenkki...kun menen miestäni katsomaan hoivakotiin 7km matkaa..Saan siellä kyllä ruokailla,kun passaan itseni ruoka-ajaksi eikä maksa kuin 7euroa..sitten jaksaa taas lenkkeillä kotiapäin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2013 - 11:25

Ihan on pikkupakkanen ja varmaan kääntyy kohti nollaa ja alkais nuo lumet lähtemään ( toiveissä) mutta aurinko paistaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2013 - 15:39

Muutama aste pakkasen puolella.Yö oli kylmä.Aurinko paistanut koko päivän täysillä.Hyvä siivouskeli! Ja poika on pilkillä meren jäällä.Naama ruskeana palannee takaisin....Ja kasa kaloja mukanaan !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2013 - 19:26

Ihana pakkasaamu kuten sopii odttaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2013 - 12:31

Aurinkoista on länsirannikollakin. Hieman liian kylmää vain. Öisin -20 pakkasta, päivisin nousee nollan tienoille.