Mitä hauskaa on teidän kotilemmikit tehneet?

Minulla oli vasta Osku koira kaverina viikon..ei ole koskaan aikaisemmin koskenut takkapuihin..mutta yhtenä päivänä huomasi puut.. alkoi leikkimään olohuoneen matolla koivuhalon kanssa..tuohet revitty irti..ja pientä koivunkappaletta olohuoneen matto täynnä..

Avainsanat: kotilemmikin hauskuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2013 - 22:53

Meidän kaikista elukoista saisi helposti tehtyä kirjan.Kissaa,koiraa,kaloja,hamstereita,jäniksiä,naurukyyhkysiä,kanoja...Ja hoidossa ollut monia muita.Useita jälkeläisiä on syntynyt ja aikanaan kuollut.Jokainen jättänyt muistoja jos minkälaisia...

No.Luin äsken kirjaa lattilalla vatsallani.Jänis loikki aikansa ylitseni ja lopulta sitten loikkasi hartioille ja pään päälle istumaan.Kaikella 900gramman painollaan otus rupesi hieromaan päänahkaani ja hiukset senkuin pöllysi.Koske tämä hänen hellyydenosoituksensa ei yhtään, mutta kutittaa :) Kun tämä innostunut hieroja sitten malttoi lopettaa, se hyppäsi suoraan keskelle kirjaani ja alkoi lukea.Siis hieroa poskeaan kirjan sivuun ja välillä kuopi kirjan sivua.Tämä touhu on sinänsä vähemmän kirjaystävällistä,että tarvitsee lopettaa heti alkuunsa...Ennenkuin ehtii ottaa hampaillaan kirjan sivusta kiinni,ja lopun voittekin arvata...

Meillä tämä nykyinen koira pelaa sählyä .Jalkapallostakin innostuu, jos joku vaan jaksaa kanssaan pelata.Vauhtia riittää.Poika opettanut koiralle kasan muitakin temppuja...Itse opetin koiran tunnistamaan lelunsa.Kun pyydän apinaa, koira tuo koristaan apinalelun,kun palloa, tuo pallon jne...On oppinut erottamaan jopa värit.Keltainen pallo tai sininen pallo jne...

Isovanhempieni kissa Hipsu tykkäsi ratsastaa silloisella koirallamme.Istui joskus pitkiäkin aikoja koiran selässä pihalla,eikä koira ollut moksiskaan...Ja jos koira haukkui,alkoi kissakin sähistä.Kilttejä tosin olivat molemmat : )

Ja kuka vielä sanoo,että eläimet olisi tyhmiä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.03.2013 - 23:24

Juupa, liekö tämä nyt kovin hauskaa, mutta kissa oli järjestänyt mulle taas yllätyksen. Menin vessaan ja katsoin että mitä ihmettä tuo pieni matto tekee tuossa kissan pissilaatikon edessä. Nostin vähän maton kulmaa ja sieltähän löytyi kakkakökkö. Vieläkään en tiedä miten se oli siihen ilmestynyt, koska muut kököt olivat siellä missä kuuluikin olla, eli kissan astiassa. En voinut muuta kuin nauraa, koska pikkuinen laittoi kakan piiloon, ettei kukaan astu sen päälle. Tai sitten halusi salata asian, ettei kukaan huomaisi. Tarkkanäköinen emäntä kuitenkin huomasi, nauroi asialle ja siivosi kakat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2013 - 09:57

Hauskin lemmikkini - omasta mielestään - oli ensimmäinen sussarini. Se sai otettua keittiön kaapista roskapussin ja elämänsä innolla silppuri kaiken mitä siellä oli, olohuoneen karvalankamatolle. Sen tehtyään, ei malttanut lopettaa, vaan haki kukkapöydältä Sant Paulian jolle antoi uuden muodon. Kiinanruusun oksia oli sitten vielä laittanut päällimmäiseksi kruunaamaan kaiken komeuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2013 - 10:47

Kauan kauan sitten minulla oli kissa joka vastasi puhelimeen..
Aina kun olin kotoa pois ja tulin takaisin kotiin, olin ihmeissäni kun eteisessä oleva seinäpuhelimen luuri oli ala puolella nojatuolilla, ja kukaan muu ei ollut kotona kuin kissani Peto nimeltään..
Sitten päätin tehdä testin en mennyt vastaamaan kun puhelin soi kissa tuli mulle karjumaan ( todella eri äänellä) että puhelin soi en ollut tietääksenikään.
Kun huomasi etten mene vastaamaan, päätti kissa mennä itse, ja oli naurussa pitämistä kun löi yhdellä tassulla luuriin toiseen päähän ja silloin tuo luuri putosi nojatuolilla ja karjaisi luuriin kerran..
Sen jälkeen aina kun lähdin kotoa pois otin töpselin seinästä..
Kerran kävi niin kun menin itse hammaslääkäriin ja mieheni jäi vielä kotiin, sanoin miehelleni että jos poistuu kotoa ottaa puhelimen töpselin seinästä jottei Peto vastaa puhelimeen..
No hammaslääkäristä kun pääsin päätin soittaa kotiin jotta tiedän onko mieheni kotona tai vanhempiensa luona, jonkun aikaa kesti ja Petohan siellä minulle karjaisi suljin puhelimen ja suuntasin Appivanhempieni luo...

Nykyinen kissamme Viiru on kova järjestämään taulut meidän seinillä ovat vissiin hänen mielestään huonosti siirtää nuo aina vinoon, vai onko Viiru katsellut liikaa noita kodin sisustusohjelmia ja on päättänyt itse aloittaa sisustamisen..
Viirulla on todella monia metkuja kuten hortonomina toimiminen kaktukseni kun kova yrittämään kukintaa ja tekee nuppuja niin Viiru katsoo nuo roskiksi ja nyppii nuo pois...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2013 - 20:48

Minun Pia kissa jäi aikoinaan Tuusulassa sisälle kun lähdin kaupaan, asuimme omakotitalossa.
Kun tulin oli ressukka tehnyt tarpeensa maton viereen ja yrittänyt sitten peitää sitä. Jos puhua se olisi olisi varmaan pyytänyt itkien anteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2013 - 11:23

Kun minun Vallu-kissalle heitteli niitä joskus muodissa olleita ohuita metallisia rannerenkaita, hän nouti ne kuin koira ja toi jalkojen juureen, ett "heitäs taas!". Vallu myös hyppäsi varsin ketterästi lattialta avoimien ovien ja ikkunoiden päälle. Ei uskottu, ennenkuin nähtiin! Ja sain kerran ruusun, jonka varren ympärille oli kiedottu ohutta kultanauhaa. Laitoin kapeaan kevyeen korkeaan maljakkoon cd-levytornin päälle. Aamulla ruusu oli maljakossa, maljakko cd-tornin päällä ja Vallu leikki kultanauhalla lattialla. Vieläkään en tiedä, kuinka oli onnistunut sen kieputtamaan irti maljakon putoamatta.