Voiko nainen olla naisellinen lyhyissä hiuksissa?

Itse kävin eilen läpi vaikean leikkauksen;hiukset lyhenivät takaosastosta reilut 15cm... :)

Avainsanat: lyhyet vai pitkät hiukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2013 - 20:59

siitäkös se johtuu, että miehet eivät vislaa enään perääni kun on lyhyet hiukset, eikä nutturapää.

Kysyjän kommentti

Hyvä Sirkkaliisa! Itselläni nyt kuulemma kaunein leikkaus kuin milloinkaan omissa hiuksissani.Tykkään itse, miesväki kehuu ja töissäkin noteerattiin.Hiukset ovat naisellisesti malliin leikatut ja suhteellisen lyhyet :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2013 - 17:39

Eiköhän se naisellisuus säily vaikka on lyhyet hiukset. Itselläni on melkein aina ollut pitkät hiukset, nytkin takapuoleen asti ovat, leikkaan lyhyiksi kun tuossa 3 vuoden päästä 60 v täytän ja lopetan harmaiden hiusteni värjäämisen samalla. Pitkät hiukset voi monella tapaa laittaa ja saa enemmän vaihtelua, lyhyet hiukset ovat vaan lyhyet, ei niistä saa näyttäviä kampauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2013 - 19:28

Kyllä voi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2013 - 19:42

Ei se hiusten pituus naisellisuutta määritä minun mielestäni. Miehet saattaa olla eri mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2013 - 22:33

Ei naisellisuus ole hiuksista kiinni, sehän säteilee koko ihmisestä, jos säteilee. Monien miesten ajatusmaailma on kivikaudelta ja he haluavat että naisella on pitkät hiukset. Oleellista kuitenkin naisellisuudessa on se miten nainen itsensä "kantaa" eikä siihen vaikuta hiusten pituus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2013 - 22:44

Tottakai voi olla,sehän on sisältä tulevaa säteilyä.Itselläni on aika pitkät yli hartioiden tuuheat hiukset,mutta monella ystävälläni(naisia)on tosi lyhyet hiukset ja tosi naisellisia ja kauniita ovat,kauniskalloisia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2013 - 08:58

Joo eihän se nyt hiuksista kiinni ole.. eikä mistään muustakaan yksityiskohdasta pelkästään. Se naisllisuus ja varmasti myös miehisyys (en tiedä) tulee sieltä jostain. Pienistä eleistä, huumorintajusta, luonteesta.. siitä mitä ko. ihminen on kokonaisuudessaan. Siksi välillä vähän huvituttaa joidenkin ihmisten pinnallissuus. Mutta tärkein pointti minusta on, että ihminen laittautuu itseään varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2013 - 09:30

Monet miehet pitävät pitkistä hiuksista, mutta itselläni on pitkät kerran elämässä leikkasin nuo lyhyeksi mutta kyllästytti tuo ainainen juoksu kampaajalla sitä sai olla vähän väliä korjaamassa.
Pitkät hiukset helppohoitoiset ja säästyy rahaa kampaamoilta kun tarvitsee silloin tällöin latvoja käydä lyhentämääs.
Mutta ei tuo naisellisuutta pois vie, ei kaikille sovi lyhyet tai saati pitkät hiukset, joten sen mukaan mennään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2013 - 09:53

Ei naisellisuus ole kiinni hiusten pituudesta. Kyllä se kumpuaa aivan jostain muualta, eli omista käyttäytmis- ja toimintatavoista ja siitä millaisen kuvan itsestään ulospäin antaa puheillaan, eleillään ja yleisellä olemukselaan.Jopa kalju, tukaton nainen voi olla naisellisempi kuin komean kiharapilven omaava, niinkuin kalju mieskin voi olla jokaista tuuheatukkaista urosta miehisempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2013 - 11:13

Itse leikkautin vajaa vuosi sitten pehvaan asti ulottuvat hiukseni lyhyiksi. En enään jaksanut laitella nutturoita. Samoin peseminen, kuivaaminen ja hiusten paino olttivat päähän. Nyt lyhyitä hiuksia pitäisi leikkauttaa joka toinen kuukausi ja jotta joltain tuo pehko näyttäisi, sitä pitää tupeerata ja lakata. Vaikka hyvin leikattu kuosi, silti en oikein ole siihen tyytyväinen. Oiskohan se pelkkä kalju sitten helppohoitoinen ja naisellinen. Ei kai. Näillä mennään. Pianhan ne hiukset taas kasvaa. Tosin nämä lyhyet harmaantuvat hiukset on helpompi värjätä. Kerran blondi, aina blondi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2013 - 11:21

Peesaan matulaa. Tuttavani (nainen) on aina ollut kalju (ei sairauden vuoksi), mutta iloisempaa ja positiivisempaa ihmistä saa hakea. Myös miehet tykkää hänestä, jos se nyt on niin tärkeää. Ei se mikä pään ulkopuolella kasvaa merkkaa, vaan se mitä on siellä pään sisällä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2013 - 21:55

Eihän naisellisuus ole todella hiuksista kiinne..se on kyllä koko naisen olemus ja käytös..
Aina kyllä ihailen pitkiä hiuksia..mitkä itsellänikin nuorena olivat..kyllä hyvin muotoon leikat lyhkäset hiukset ovat myös kauniita...ise olen todella tyytyväinen..eiliseen hiusten leikkaukseen..tuntuu kun ikää olisi lähtenyt 10 vuotta pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2013 - 22:41

Naisellisuus ei ole hiuksista tai hiusten pituuksista kiinni. Tärkeintä on se, miten hiuksensa kantaa. Itselläni on ollut lähestulkoon aina lyhyet hiukset. Nyt kasvatan puolipitkää lettiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2013 - 09:39

Ei ne hiukset naisellisuuteen vaikuta, vaan ulkonäköön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2013 - 16:31

Naisellisuus tuskin on hiuksista kiinni, itsellä ollut lyhyet hiukset yli puolet elämästä. En ikinä vaihtaisi takaisin pitkiin hiuksiin :)