Mitä mieltä Outlook-sähköpostista? Täytyy vissiin mennä iltaoppikouluun, ett osaa sitä käyttää! Loppu minun s-postittaminen!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2013 - 21:04

Joo mummo vahvistaa, etä täys paska koko outlook. ennen oli Hotmail, mutta ne herran nykypykät vaihtoivat sen noin vain Outlookiin. saapuvat viestitkin menevät minne sattuu. Mistään ei voi kysyä mitään
Nyt sain vinkin näistä vastauksista keneltä kysyn jos hän neuvoisi minua eräässä asiassa. Varaudu.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta! Todella syvältä on tuo versio! Eihän sinne ilman päivityksiä enää edes pääse. Otan gmailin käyttööni. Ilmottele siinä sitten uusi osotteesi sinne sun tänne ja joka paikkaan jokaiselle. Siis, kunhan ensin olet takkuillen opetellut sen käytön. Ottaa päähän ja kovasti!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2013 - 14:52

Minä näin sen kun mieheni päivitti siihen ja itse olen lykännyt sitä päivittämistä kun on aivan omituinen, mieheni ei tykkää siitä ollenkaan, hän käyttää mieluummin gmailia, minäkin taidan vaihtaa gmailiin tuon sähköpostini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2013 - 16:09

Olen kuullut, että hieman hankala versio.Ei ole kokemusta...Itselläni hyvät kokemukset Saunalahdesta ja Gmailista.Saunalahti erittäin helppo ja gmail tilava!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2013 - 16:17

Upsista,onko mahdollisesti tämä Vista-versio,siitä vain päänsärkyä,mitä kuuntelen muita.G-mail on erittäin hyvä,selkeä ja kokoa riittää,s-postilla voi lähettää muutamia kuviakin sopivan kokoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2013 - 19:27

Ei ongelmaa toistaiseksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2013 - 19:39

Itselläni Gmail, ja se on niin helppo ja hyvä, etten muuhun vaihda. Outlookista ei mitään kokemusta, ei edes näkökokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2013 - 21:11

Nyt en tiedä tarkoitatko "Microsoft Outlookia" joka on Office -paketissa ja on turhan hankala ja mielestäni sopii lähinnä vain toimistokäyttöön, vai tarkoitatko "Outlook Expressiä" ??? joka tulee yhdessä Internet Explorerin kyljessä.

Minulla on yhä käyttöjärjestelmänä Windows XP ja sen kanssa olen vuosia käyttänyt
sähköpostina Outlook Expressiä, nyt versio 6.0.2900.5512

Selaimena olen käyttänyt Mozilla Firefox (versio 19.0.2.4814) ja sen kanssa
Sähköpostina olen siirtymässä käyttämään Mozilla Thunderbird (versio 17.0.4.4814) ja aina välillä varsinkin mokkulan kanssa liikkuessa Gmail toimii mukavasti.

Selaimena olen myös alkanut kokeilla Google Chrome (versio 25.0.1364.152)
Kaikki nuo on mielestäni ihan OK, jokaisessa omat "heikkoutensa tai vahvuutensa".

Onko ongelmat asetuksissa vai käytössä, ohjeita opiskeluun löytyy kyllä Googlella
vaikka:
support.microsoft.com/kb/842985/fi
help.outlook.com/fi-fi/140/c...88651.aspx (tilien määrityksestä)
koti.kapsi.fi/mahead/help.html
tai sitten
www.google.fi/search?q=outlo...=firefox-a

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2013 - 09:02

Ei kokemuksia joten ei kommenttia.. Tai no pakko sanoa, että hankalalta näyttää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2013 - 09:34

Joskus olen yrittänyt ja siihen on jäänyt.. ei kiinnosta minua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2013 - 09:37

Joskus se oli minullakin, enkä nyt muista että olisi ollut mitään ongelmia silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2013 - 12:12

Mitäs olet ostanut WIN7 käytöllä olevan koneen, ei pelaa kuin selaimen kautta jokakerran kirjautumalla. Vois sen tehdä näin jos intoa riittää; windows.microsoft.com/fi-fi/...ok-express