Mitä mieltä olet postin e-kirjeestä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2013 - 14:24

Varmaan ihan hyvä valikoidusti, valinnanhan tekee aina asiakas. Kaikkea uutta ei mielestäni tarvitse ihan oikopäätä kauhistella, vaikka eihän tuo enää ihan uusi palvelu ole.Minulla ei käytössä - vielä.

Kysyjän kommentti

Kanssasi samaa mieltä- kaikkea uutta ei kannata aina kauhistella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2013 - 14:47

Täh? Meillä tuttu postipoika (katoavaa kansanperinnettä) vielä jakaa kirjeet kotiin, ei siinä eetä tarvita. Ja kaikilla ei ole nettiä. Paikallinen iso marketti lähetti kotiin mainoksen, että nyt voit hakea postipakettisi kätevästi heidän aulassa sijaitsevasta automaatista, asiointi on nopeaa (ellei automaatti ole rikki). Ja jos saat väärän lähetyksen, valitapa siinä automaatille. Ja kaiken kukkuraksi tämän uuden hienon pakettiautomaatin vieressä on posti, vanha kunnon, jossa saa palvelua! Ja sen kirjeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2013 - 14:50

Ihan vanhalla tyylillä mennään joten ei tule tuota E kirjettä edes käyttöön otettua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2013 - 17:00

Perinteisellä tavalla postit kulkee. En ole tietoinen mistään e-kirjeestä postin taholta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2013 - 17:55

Minulla ei ole sitä käytössä, miehelleni laskuja ja jotain laskelmia sen välityksellä tulee nettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2013 - 18:37

E-kirje on käytössä, tieto tulee muutaman päivän nopeammin perille, kuin paperiversio.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.03.2013 - 11:17

otin e-n käyttöön valikoidusti, on hyvä että postia voi tallentaa niinkin kauan esim. verottajaa, vakuutusta ynm. varten ja tieto tulee tosiaan vähän nopeammin ja taitaa olla halvempaakin, varjopuolena on että pareritehtaiden tarve suomessa vähenee ja työttömiä tulee taas lisää :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2013 - 09:17

Vähän mietityttää tämä e-kouhotus. Joillain yrityksillä on käytäntö, että perinteisestä paperilaskusta joutuu maksamaan ylimääräistä. Mutta yrityshän säästää, kun voi laittaa laskun sähköisessä muodossa, niin miksi sitä hyötyä ei voi antaa asiakkaalle? Ja kun monet ajetaan vähän kuin pakon edessä netin käyttäjiksi vasten tahtoaan... Tulee vaan mieleen, että miten käy liittymien hintojen siinä vaiheessa, kun kaikki on ajettu e-laskujen käyttäjiksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2013 - 09:30

Piti ihan hakea tietoa, kun oli vieras asia. En tahtoisi e-kirje asiakkaaksi, entäs sitten kun tiedostot tuhoutuu, siinä menee sitten kaikki postin lähetykset. Pöytälaatikossa ne ovat turvassa.