Njau! Kävin eilen silmälääkärissä.Laitettiin puuduttavaa ja laajentavaa. Ja vielä tänäänkin maailma on ihan erivärinen.Kokemusta?

Avainsanat: puna-viher-silmänpaine

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.03.2013 - 16:57

Kerran elämäni aikana on silmiin jotain tippoja laitettu. Muuta en havainnut kuin sen, että voi näytti homeiselle, mitä se ei suinkaan ollut.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta! Minulla meni värit totaalisen sekaisin. Lumi oli vaaleanpunaista hattaraa, keittiön valkoiset kaapit kirkkaan pinkkejä, olohuoneen punaraitainen matto oli ruskearaitainen, vaaleanvihreä rappukäytävä neonvihreä... Oli tosi psykedeelinen olo. Ja lukeminen ja kirjoittaminen oli haparoivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2013 - 14:46

No eipä ole harvemmin silmiäni tippoja tiputellaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2013 - 17:57

Minulla se kesti vaan muutaman tunnin kun niitä tippoja laitettiin, maailma oli kovin kuoppainen minulla silloin, mieheni joutui minut taluttamaan autoon .Ei siitä muuta haittaa ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2013 - 18:06

Viimeksi, kun mun silmät leikattiin,sain sellaiset tipat, etten nähnyt selkeästi kahteen vuorokauteen....Mutta sitten sen jälkeen paremmin, kuin ikinä!
Kun laittavat laajentavat tipat, näkevät hyvin silmän kunnon, että onko mitä sairautta tms.Ja kun puuduttavat lisäksi, niitä voi vielä paremmin tutkia....Kyllä tiede on ihmeellistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2013 - 18:35

Pari kertaa on laajentavat tipat laitettu ammoisina aikoina, kun ensimmäisiä silmälaseja hommasin, muistikuvana vain se, että muutaman tunnin ajan ei näkymä ollut aivan selkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2013 - 09:27

Sumeutta ollut, muttei värimuutoksia. On varmasti jo ohi mennyt ongelma.