Pelkäätkö ,että murtovaras voisi sinut yllättää?Onko mahdollisesti avain ongelmana?

yle.fi/uutiset/ts_turun_hiip...origin=rss

Avainsanat: avain murtovaras

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 16.03.2013 - 09:25

Jos joku romuni haluaa - viekööt pois. Vakuutusyhtiöltä saan hieman paremmat tilalle. En todellakaan vaivaa tuolla päätäni. Jos ne ovat murtautuakseen, niin nehän tulevat kotiini vaikka istuisin kaulimen kanssa oven suussa vastassa.

Kysyjän kommentti

Näinhän se on :) Kiitos hauskasta mielikuvasta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.03.2013 - 12:10

En vielä ole kutsumattomia vieraita saanut, mutta kuka tietää milloin. Nykyään kun kaikki tuntuu olevan mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2013 - 12:30

Enpä pelkää. Yritti joku onneton meille aikoinaan yöllä murtautua. Kissat herättivät ja puolinukuksissa kävelin eteiseen ja huusin ovelle, että meillä ei ovi tähän aikaan aukea edes isännälle. Aamulla ovessa oli murtoyrityksen jäljet. Taloyhtiö korjas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2013 - 12:38

En pelkää murtovarasta, pihalla kävi voro viemässä parina kesänä puutarhakoristeitani , osan sain takaisinkin kun tuttu poliisi tiesi että minulta on niitä varastettu ja kuvat oli niistä minulla. Nyt on hyvät valvontakamerat meillä ja jää se voron naama ainakin kameran linssiin ja koneelta saan sen kuvan tulostettua ja toimitettua poliisille jos vielä meidän pihalla kulkee. Kuukausi aikaa kävi nuori mies ovikelloa soittamassa ja sanoi tekevänsä turvatutkimusta, kartoitti kuulemma alueemme taloissa olevia hälytys ym. juttuja, minulla hälytyskello päässäni kilahti, ei ollut sällillä edes mitään papereita ja sanoin suoraan että et ole mikään tutkija, ja on sinun naamasi kuva nyt minun koneellani, parempi kun lähdet vetämään ja liukkaasti ja jos tällä alueella jotain tapahtuu niin kuvasi on poliisilla heti, jätkä lähti menemään liukkaasti, ja minulla on se kuva tallella, eli kaikenlaista yrittäjää on liikkeellä. Varovainen pitää olla jopa kotonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2013 - 12:52

Ulko-ovessani on saranasuojat ja kunnon vanhanajan turvalukko. Lukko vaihdettiin vuosi sitten ja siihen on vain 5 avainta, joista yksi on huoltoyhtiöllä. Rappuunkin pääsee vasta ohitettua kaksi porttia, että eiköhän täällä olla aika hyvässä suojassa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2013 - 14:48

Eipä tule pelättyä, asun kerrostalossa jossa alaovessa koodilukko joten ei edes kauppiaat tule rymistelemään..
Vanhemmillani koko kerrostaloalueella laitetaan uudet lukot ja avaimet huhtikuussa, liekö taloyhtiö tuumannut tätä juttua jo etukäteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2013 - 18:33

En huolestu tuosta uutisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2013 - 13:24

En pelkää ellemme sitten itse päätä rueta murtopuuhiin sillä kaikki ovemme on todella hyvin murtosujattu ja yleisavaimia rivitaloomme ei ole kuin meillä itsellämme ja paikallisella turvapalveluyrityksellä.