Onko Sinulla tai vanhemmillasi tai jollakin ystävälläsi ollut krooninen eteisvärinä?

On hirveä vaiva, parin viikon aikana olen ollut taju kankaalla jonkun kerran. Lyö tunnissa esim. yli 20 kammiolisälyöntiä ja seuraava tulee koska tulee, kerkeää maailma pimetä.
Jos on kerro miten se on vaikuttanut. otettiin kaikki kokeet ja huomenna saan tietää, onko verestä johtuvaa aineen puutetta tai liikaa. Kurjaa kun ei uskalla lähteä mihinkään.

Lisätty: 13.03.2013 - 19:54

Olen elänyt jo ainakin 6 vuotta tämän kanssa joten ei uusi tauti ole minulle, mutta halusin kuulla toisten kokemuksia.

Avainsanat: otan osaa sairauteesi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2013 - 08:07

Isälläni on tämäkin vaiva itsellään ja sydän on pysäytetty sähköisesti muutaman kerran, mutta sekin hänelle on tehty jo niin monta kertaa ettei enää tätä hoitoa saa.

Koita kestää helppoa tuo ei ole.. ota rauhallisesti ja kuuntele tarkkaan mitä lääkäri sinulle kertoo hoidoista..

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta. Melko kurja vaia. Minulla on nyt pahentunut. Kuukahdan milloin mihinkin, en uskalla paljon yksin kävellä. Ollut apsuudesta saakka. Ryrminsiirto tehty 4-5 kertaa. Voi se voimat ´joskus aivan äärimmilleen ja se suurin aivoinfarktin aiheuttaja. Senkin olen sairastanut ja rotanmyrkkyä syön elämäni viimeiseen hetkeen.toivotaan, että jaksetaan rytmikkäät.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 12.03.2013 - 00:36

Ei tietääkseni - ja toivon että sinun kohdallasi asia saadaan selvitettyä ja hoidettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2013 - 06:33

Eipä taida läheltä löytyä, hankala vaiva on, toivottavasti sinull löytyy passeli hoito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2013 - 11:41

Ei ole kenelläkään tuota vaivaa. Toivon että saat siihen hoitoa, jotta uskallat liikkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2013 - 14:57

On, eräällä hyvin läheisellä. Flimmeri, vai mikskä sitä nyt kutsutaan. Sydän lyö, milloin lyö, mutta hyvä että lyö. Mutta kun se jättää lyöntejä väliin, säästääkö se niitä..? Toivon Sinulle -anteeksi- sydämestäni voimia!