Mikä sinun mielestäsi kuvaa parhaiten sanaa inhottava?

Minulle tulee välittömästi mieleen puolimetrinen tuhatjalkainen, joka on väriltään vaalean ruskea....Onneksi niitä EI ole Suomessa !

Avainsanat: mikä on inhottavaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2013 - 10:01

Tunne silmissä, kun on hitsannut ilman maskia edellisenä päivänä... ja hehkuva hitsiköntti korvassa on toinen :)

Kysyjän kommentti

Tukistan! Kukaan ilman maskia enää hitsaa! Heh...Tuskin enää sinäkään...Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2013 - 17:00

Minulle taas tulee mieleen pahentavat sanat, jotka on jo pahasti härskimmästä päästä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2013 - 18:01

Ehdottomasti käärmeet, nimenomaan myrkkykäärmeet. Vaikka olen minä kiljunut kauhuissani vaskitsankin takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2013 - 19:24

Iso karvainen myrkkyhämähäkki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2013 - 19:59

Minun mieleeni tulee iljettävä ihminen, nuori murrosiän ylittänyt sanon suoraan leuha ja paskan puhuja.
On kuin omistaisi maailman , vaikka juuri on napansa kynnyksen yli saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2013 - 21:23

Mun tuli jostain syystä mieleen tilanne kauan sitten,kun juoksenteli kohti saunamökkiä ja polulla oli sateen jälkeen etanoita ja tunne,kun niiden päälle astui oli INHOTTAVA.Hämmähäkit yms.lierolaiset ovat paljon muuta kuin inhottavia,ei löydy sanoja niille ;-O Kammoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.03.2013 - 00:35

Kotonani käyvä pässi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2013 - 18:03

Onhan noita inhottavia asioita paljon, mutta räkäklöntti on minulle yksi sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 12.03.2013 - 18:35

tulee ensin mieleen pikku eerikan vanhemmat, tosin tuo inhottava on ihan liian lievä ilmaisu, muutama poliitikko voisi myös tulla kysymykseen, eläimistä en keksi mitään lajia, joka inhottavalta tuntuisi eläimiä kun ovat ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2013 - 10:56

Luotaantyöntävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2013 - 14:31

Etova,ihminen, eläin, kasvi...