Menossa 22.3.13. Helsinkiin.Missä kannattaa syödä hyvin ja suht edullisesti?

Vinkistä kiitollinen :)

Avainsanat: helsinki hyvä ruokapaikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2013 - 11:11

Ensinnäkin, TERVETULOA HELSINKIIN! Jos olet junalla tulossa, niin suosittelen asemahallin kioskin ranskalaisia perunoita! Erittäin hyv.. ja halp.., no ovat kuitenkin. Sen jälkeen vaikka saappanpohja maistuu paremmalta! Mutta saat ensimmäisen kulinaristisen kosketuksen Helsingin ruokakulttuuriin!

Kysyjän kommentti

Hih,hih...Kiitti vinkistä :)) Ja vastauksesta kanssa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2013 - 16:53

Lounasaikaan löytyy paikkoja joka kulmalta ja hintataso aika tasainen,mutta illallispaikat(edulliset oman rahan paikat)luulisin pizzapaikat,Rautat.aseman edessä yks italialaistyylinen saattais olla.Missä päin vaikutat Helsingissä,silloin?

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.03.2013 - 17:17

en tiedä helsingissä halpoja paikkoja, mutta kunhan vältät ABC asemia, niin kyllä siellä hyvää ruokaa saa, noiden abc asemien seisovat pöydät ovat olleet niin usein pettymys että enää en edes harkitse niiden käyttöä :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2013 - 00:33

Ruoka on niin makuasia, kuten hintakin, mutta...

Keskustassa oli ainakin viime vuonna hyvä paikka
Vanhan Ylioppilastalon vieressä oleva Virgin Oil Company (ent. Bio-Bio)

Aikatalon sisällä on useita paikkoja, yksi niistä oli hyvä pihvipaikka

Eirassa (vai Ullanlinna), aina hyvä, jopa kuuluisat silakat
Sea Horse, Kapteeninkatu 11

Halpa ja ihan kelpo paikka Malmilla on Ruoka-Aika Kirkonkyläntie 7

Itäkeskuksen Ravintolamaailmasta löytyy moneen makuun

Bensa-asema jossa en ole koskaan pettynyt on
Shell Helmisimpukka - Vantaa Ruskeasanta, Tuusulantie 10

Täällä kätevää apu omaan hakemiseen löytyy sivusta
eat.fi/fi/helsinki
sekä
www.mihin.fi/fi/mihin/helsin...restaurant
ja
www.tripadvisor.co.uk/TAOffe...Geo=189934

Lisätty: 11.03.2013 - 18:09

Laitan vielä nettiosoitteet noihin kohteisiin:
www.virginoil.fi/
www.seahorse.fi/
www.ruoka-aika.fi/
itis.fi/ravintolat/
www.helmisimpukka.fi/lounasr...ailijalle/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2013 - 08:47

Siellä kyllä on jos mitä paikkoja vierekkäinkin jopa ja lounaslistat löytyy ulkopuolelta ja jos omistat jonkin sortin bonuskortin ( S etu, Bonuskortti, K kortti) niin katso korttisi sivuilta missä tarjoukset, niin minä tekisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2013 - 10:10

Jokaisessa kauppakeskuksessa on jonkinlainen ravintola, eivätkä ole kalliita. Itse käyn niissä syömässä kun siellä vierailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2013 - 20:02

Olen asunut suurimman osan Helsingissä ja olen noin 40 vuotta sitten käynyt ravintolassa siellä syömässä.
Minä en osaisi ravintolassa käyttäytyä. tytäreni nauroi kun muuttokuormaa toimme ja poikkesimme jollekin huoltoasemalle syömään, minää katselin hyvin tarkkaan miten minun piti syödä. En sentään laittanut veistä suuhuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.03.2013 - 00:34

Taitaa olla edullisempia paikkoja nuo ABC:t. Niissä ei ole stadilisää. Aikoinaan kun Hesassa pyörin ja kävin syömässä, en löytänyt yhtään edullista kuppilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2013 - 18:00

Jos pelkkä hinta on ainoa kriteeri, ei hyvää ja halpaa ole olemassakaan. Citykäytävässä on kiva ja melko uusi Harald, josta saa keskiaikatyyppistä ruokaa, jos siitä tyylistä tykkää kuten minä. Tavallisia ruokapaikkoja on sitten useita joka korttelissa keskustan alueella.