Syödäänkö teillä enemmän vihreää salaattia, kuin lanttua?

yle.fi/uutiset/suomalaiset_h...origin=rss

Avainsanat: salaatti syrjäyttää juurekset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2013 - 20:28

Kyllä salaati on numero 1. Lanttukuutiot olisi hyviä kun tulisi laitettua, mutta on niin kovaa pilkottavaa, että ei huonoilla voimilla tahdo saada tehtyä.

Kysyjän kommentti

Ostapa Sirkkaliisa joskus pakastealtaasta valmiita juureskuutioita! Nam! Tykkään niistä uunissa laitettuna;helppoa ja niin terveellistä : ) Kiitos vastauksestasi!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.03.2013 - 15:39

Salaattia syön usein. Lanttua hyvin harvoin. Ainoastaan jossain pataruoassa. Lanttu ei sovi vatsalleni kovinkaan hyvin, siksi vältän sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 15:50

Kyllä vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 16:43

Kyllä. Salaatista pidämme kaikki todella paljon jotenka sitä syödään useammin kuin lanttua vaikkemme karsasta lanttuakaan ja syömme sitäkin silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 16:54

Kyllä vain, lanttua tulee syötyä vain joulun seutuun lanttulaatikossa, silloinkin vähäisessä määrin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 19:06

Salaattia meillä menee kaiken aikaa,leivän päällä ja salaateissa.Onneksi kesällä viljelen salaattia palstalla,voi todella KÄYTTÄÄ runsaasti.Lanttua tuskin koskaan,jouluna...ehkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2013 - 19:19

Ainoa yhteinen syötävä vihreä mikä kaapista löytyy, on tuore kurkku. Itse kyllä napostelen persiljaa ja laitan lehtisalaattia leivän päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 20:01

taitaa olla niin että salaattia useimmin, muttaöljyssä paistetut lanttukuutiot tulee silloin tällöin tehtyä ruuan lisukkeeksi, mutta kumminkin harvemmin kun pistää vatsaa mellomaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2013 - 09:47

Salaattia tulee syötyä joka päivä. Erilaisia lehtisalaatteja leivänpäällä ja usein salaattipääruoka vaikka kolmesta eri lehti- ja kiinankaalilajista kalan tai lihan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.03.2013 - 17:19

salaattia syödään talvellakin aina silloin tällöin, kurkkua ja tomaattia joka viikko, lanttua jouluna ;)