Onkoha lääkäri ihan terve..kun sanoo,että töihin vaan,vaikka ääni pettää? 3;men viikon flussa takana..Ei päivääkään sairaslomaa..

Käski olla puhumatta kotona...mutta tarjoiljan työssä pakko ääntä käyttää.(en ole itse kysymyksessä..vaan tyttäreni)
On kyllä aika hurjia tarinoita kuullut kurkkusyövästä..

Avainsanat: flussa eikä siraslomaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2013 - 10:00

Tyttäresi tulisi mennä erikoilääkärille. Minulla ääni petti aina iltaisin parisen vuotta ja kävin erikoislääkärillä joka laitteen kanssa tutki äänihuuleni nenän kautta ja laittoi lähetteen Tyksiin, minulle tehtiin äänihuulten kaavinta ja takeita ei ollut että ääni palaa, 2 kk en kyennyt puhumaan, mutta se oli pieni hinta että esiasteinen syöpä poistettiin.

Kysyjän kommentti

Kiitos..Huomiselle päivälle on erikoislääkäri.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 09.03.2013 - 00:34

lääkäri saa häkämiehen porukoilta bonuksia :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 10:11

erikoislääkärille ja nopsaan, olisi päässyt helpommalla kun olisi mennyt ajoissa lääkärille ja ottanut sairaslomaa. Katson kyllä että jos on palvelualalla ja toimii ruuan tai juomien kera niin ei saisi olla edes flunssaisena töissä, tartuttamassa muita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 12:13

Samaa mieltä muiden vastaajien kanssa: erikoislääkärille ja nopeasti. Ihmettelen itsekin miten sairaita ihmisiä lähetetään töihin tartuttamaan muita, tällaisia tarinoita kuulee ihan päivittäin. Todella törkeää - ihmisarvo on näköjään sitten menneen talven lumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2013 - 13:55

Varsinkaan työterveyslääkärit eivät anna sairauslomia helposti. Katsovat työnantajan etua enemmän kuin työtekijän. Olen sen omalla kohdallani kokenut. Paha keuhkoputkentulehdus kerran kuussa ja aina sain vain yhden päivän sairausloman. Tulehdus ei koskaan päässyt kunnolla paranemaan ja siksi uusi jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 14:07

Erikoislääkärin paikka ehdottomasti. Kannattaa tutukituttaa hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2013 - 19:17

Tuota samanlaista flunssaa on ollut täälläkin. Ääni on palautunut sitten ajan kanssa. Neuvoisin menemään toiselle lääkärille, johan se vaikuttaa työhönkin. Ei sitä viittoilemalla pysty tarjoiluhommia hoitamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 20:31

Kipin kapin paremmalle lääkärille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2013 - 10:09

Ihan normi lääkäritoimintaa. Se on kai "keskushallinto" antanut kiintiöt sairaslomille vähän samaan tapaan kuin katsastusmiehille hylättävistä autoista.