Oletko sairastanut norovirusta?

Miehelleni tehtiin eilen lonkkanivel leikkaus..nyt kovat vatsakivut,ripuli ja kuumetta..toivon mukaan ei ole noroa..sitä on ollut liikeellä sairaalassa..

Avainsanat: norovirus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 09.03.2013 - 19:14

Toivotaan ettei ole sitä. Onneksi hän on kuitenkin valvovien silmien ja hoitavien käsien hoivassa.
Liruviirus on tätä muoria tupannut vaivaamaan - välillä ihan kiusaksi asti.

Kysyjän kommentti

Ei ollut onneksi noroa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.03.2013 - 20:46

En onneksi ole sairastanut. Liikkeellä sitä kuulemma on vähän siellä sun täällä. Miehesi toivottavasti paranee pian leikkauksesta ja mahdollisesta norosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2013 - 22:48

Pikaista paranemista teille...Ja voimia!

Ei ole onneksi virus vielä kiinni saanut.Ja toivon myös,ettei saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2013 - 22:58

En ole noroa vielä saanut, aika ajoin se täälläkin jyllää.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.03.2013 - 00:38

en ole, ei ainakaan ole ollut sellaisia oireita, voi tosin olla erittäin lievänäkin. joten mistäpä sen tietää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 10:01

En vielä ole sitä sairastanut, kouluikäiset pikkuihmiset ovat kärvistelleet sen kourissa kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 10:09

3 vuotta sitten saatiin jokainen tuo, kun mentiin synttäreille ja siellä oli juuri alkanut tämä tauti..
Jokusella meni joitain päiviä minä selvisin parilla päivällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 12:14

Noro on onneksi kiertänyt toistaiseksi kaukaa tämän kirjoittajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 20:32

empä ole, Luojan kiitos.