mistä johtuu kun juostessa pistää?

inhottavaa pistämistä yleensä alempaa mahasta, mutta monesti sydämmestä ja koko ylä vartalosta

Avainsanat: juostessa pistäminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2008 - 20:06

Kannattais käydä lääkärissä.Pistäminen voi johtua monesta syystä ja voipi käydä hengenpäälle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 20:17

Hengität väärin. Et saa happea. LIhakset maitohapoille.
MUtta kannattaa tietysti käydä lekurissa, jos se askarruttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 20:34

Riippuupi tietty siitäkin, minkä ikäinen olet?, yllä olevat vastaukset ihka oikein myös ja varteenotettavia, yksi syy saattaa olla myös huonohko peruskunto tai jos on syönyt just vähän aikaa ennen juoksulenkille¨lähtöä, mut tämän varmaan tiesitkin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 20:40

ns. lihaspistoja, ei vaarallisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 21:49

hapenpuutteesta keuhkorakkuloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 01:15

heikko kunto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 09:34

Oletko aloittanut liian rajusti, löysää vähän ja harjoittele hengitystekniikkaa, on vaaratonta ns lihaspistoa, hapenpuutetta lihaksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 11:35

just niin kuin mersu sanoi, todennäköisesti olet aloittanut liian lujaa (kuntoosi nähden), höllää vähän ja jatka harjoituksia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 13:10

jos ei ole tottunut tai yrittää liikaa; totuttele kehoasi äläkä vaadi siltä liikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2008 - 08:24

tai sitten hakaneula aukes