Mitenkäs viikonlopun vietto on alkanut?

Sää on ainakin kurja,kun lunta pyryttää ja tuulee..mutta takassa tulet palaa tuo iloa ja lämpöä..

Avainsanat: viikonlopun vietto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2013 - 20:38

Sydän reistannut lauantaina lääkärille yli 20 kammilyöntiä tunnissa meni nyt on vähän rauhoittunut. Olen ollut hiljakseen kotona vain.

Kysyjän kommentti

Koitahan sirkkaliisa olla rauhallisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.03.2013 - 19:22

On alkanut ihan kivasti. Salpausselän mäkikarsintaa katson. Päivällä hoidin kauppa-asiat. Viikonloppuna rentoudun kisoja katsoen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2013 - 20:02

Samallalailla kuten aina. Traditiona tätä voisi jo pitää. Isäntä katselee telkkaria omassa huoneessaan ja minä kuuntelen puhelinlankoja olkkarissa. Eri aikaan saunaan ja eri aikaan nukkumaan. Huomenna tulee uusintana. Siinä se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2013 - 22:52

Meilläkin takassa tuli loimusi....Ja naistenpäivän kunniaksi mies toi pullon Cavaa töistä tullessaan.Se tuossa nautiskeltiin.Kyllä oli hyvää :) Ja hyvää oli seurakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2013 - 22:54

Työviikosta toipuessa on tämä iltapäivä mennyt, huomenna varmaankin paikalliset kirppikset käyn inventoimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.03.2013 - 00:49

jäi pullat ostamatta, mutta takassa poltettiin vähän puuta ja saunottiin, nyt on kaikki muut jo unten mailla ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 10:19

Eilen aamulla vanhempiani tapaamassa ja kävin äidin kanssa myös lenkillä ( äitini on kyllä nopsajalkainen sain tehdä työtä pysyessäni hänen perässään), ja sen jälkeen kälyni kanssa cittarissa ( hänen kanssa tulee myös paljon aikaa vietettyä, hän on huonojalkainen joten minusta apua)..
Sitten saunailtaa vietimme ja tytär tuli perheineen viettämään iltaa meidän kanssa.

Tänään taas suunnitellaan mihin lähtisimme pitkälle lenkille ei nyt tuo Aurajokiranta kiinnosta josko hypättäisiin bussiin ja suunnistaisimme jonnekin esim. Ruissaloon tai muualle.

Huominen vielä hakusessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 12:21

Perjantaiaamuna ensin kuntosali ja puolen tunnin juoksu, iltapäivällä spinningiä. Illalla kyläilemässä. Tänään myös kyläilemään ja huomenna vietän ulkoilupäivää.