Joko on keväiset verhot ikkunoissa valoa antamassa?

Pitäisi vaihtaa tänään....

Avainsanat: varhojen vaihtaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 08.03.2013 - 12:21

Ei ole kovin kauaa kun uusin kaikkiin huoneisiin verhot - ne saavat kelvata vielä hyvän tovin. Luonto tuo valollaan ja kauneudellaan kyllä piristystä.

Kysyjän kommentti

Näinhän se on.Kevättä ja valoa tupaan kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.03.2013 - 09:22

On ollut läpi talven valkoiset verhot punaisella sävytettynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2013 - 17:55

Ei vielä kun lunta tuiskii ja on talven tuntua, odotetaan kun on lumet poissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2013 - 19:10

Huomenna meinasin vaihtaa keittiöön vähän kevyemmät verhot..sitten keväällä kesäverhot..
Pääsiäisen jäkeen ikkunoiden pesu..ja verhojen vaihto joka huoneeseen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2013 - 22:50

Vielä vähän aikaa saa verhojen vaihto odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.03.2013 - 01:02

eipä ole vielä, nuo puunkuvat ovat olleet koko talven, no ulkona on -20 astetta pakkasta öisin, täytyy odottaa sitä kevättä vielä tovi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 07:18

Minä viikolla omaan huoneeseeni verhot vaihdoin, muihin huoneisiin ensi viikolla vaihdan verhot ja sisäpuolelta ikkunat pesen, on kissojen nenän kuvia niissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 09:18

Onko ketään muuta jolla on samat verhot kesät talvet? Silloin kun vaihdetaan, vaihdetaan, ei vuodenaikojen mukaan meidän huushollissa. Ylemmissä kerroksissa valoa on riittävästi talvellakin.
Kesällä peittävät rullaverhot eteen tarvittaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 13:15

Hankin männäkesänä puusälekaihtimet eikä ikkunoissani ole enää muita verhoja. Tykkään kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2013 - 20:41

Minulla on samat verhot talven ja kesän, ei niitä kukaan minulle jouda vaihtamaan ja itse en kykene. Kyllä kelpaavat minulle, eikä vieraatkaan ole moittineet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2013 - 10:22

Kyllä vain! Oli keittiöremontti alkuvuonna ja keittiön valmistuttua ostin uuden maton ja verhot keittiöön. Se on nyt varsin mukava ja lämminhenkinen. Mutta kun astuu olohuoneeseen... kylmä, kolkko ja vanha. Milloinkahan sinne tehdään remontti..