Oletteko koskaan saaneet kaukohoitoa?

Minä sain tänään - en tiedä miten kävi, sillä nukahdin heti alkuunsa.

Avainsanat: kaukohoito

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 06.03.2013 - 23:32

enpäs kyllä tiedä mitä se moinen on, mutta olisipa kätevää niillä alueilla joihin ei tahdo riittää lääkäreitä ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos. Aina kannattaa kokeilla. Jos se ei anna mitään, niin ei se myöskään poiskaan ota.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.03.2013 - 23:50

Enpä ole koskaan tullut saaneeksi kukohoitoa kun en ole sellaista koskaan osannut kysyäkkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2013 - 07:09

En ole saanut, mutta tunnen pari henkilöä, jotka kaukohoitoa antavat ja heillä tuntuu olevan paljon asiakkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2013 - 09:31

Kuullut olen mutta en usko kyllä moiseen yhtään, mielestäni on aivan humpuukia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2013 - 09:54

En ole saanut, mutta olen kuullut hyvistä tuloksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2013 - 10:48

Näin rehellisenä pakanana en usko sitä saaneeni.Eiköhän minun sieluni ole varmistanut paikkansa siellä kadotuksen tulessa jo moneen kertaan...Toisaalta jos joku siihen uskoo ja siitä apua saa,se on ihan hieno juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2013 - 11:25

En ole saanut, enkä usko että kääntyisin kaukoparantajan puoleen. Se pessimisti nostaa minussa päätään tässäkin asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2013 - 12:53

Humpuukiin on helppo hurahtaa !
www.hs.fi/omaelama/artikkeli...SI1TL01fjf

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2013 - 18:31

en ole saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2013 - 23:15

Kuulostaa hyvältä ida!En ole saanut mitään healing,saati sitten kaukoparannusta.Et kai ole soittanut mihinkään 0600(??)tai muuhun viihdenumeroon...