Taas on listattu virallisia herkuttelupaikkoja maailmalla.Missä sinä tykkäisit herkutella hyvällä ruualla?

www.iltalehti.fi/matkajutut/...6_ma.shtml

Avainsanat: parhaat ruokapaikat maailmalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.03.2013 - 18:32

Mummoni takassa paistettujen lettujen ääreen halajan yhä uudelleen. Siis mummolan pöydän luokse.

Kysyjän kommentti

Näinhän se taitaa olla kaipuu vähän kaikilla... Mutta kyllä Meksiko olisi vielä koettava ja sen sapuskat! Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 06.03.2013 - 21:50

En missään noissa. Suomessakin on todella herkullisia ravintoloita antimineen. Esim. aikoinaan olen nauttinut Hotelli Tallukan lankkupihviä - Härkää päreellä - en voi unohtaa ikinä sitä aromikasta ja herkullista pihviä..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.03.2013 - 23:35

arvelen että jos pääsisin noihin ravintoloihin, en kyllä raaskisi mitään sieltä tilata kun on hintahyötysuhde aina mielessä, mutta jos ei olisi taaskaan rahasta kiinni niin eikun singaporeen syömään ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2013 - 07:08

Jos noista olisi valittava, niin Singapore, mutta muutoin intialaiseen ruokaan tykästyneenä valitsisin jonkin intialaisen kansanruokapaikan, ei mitään hienostoravintolaa, jossa ruoka on muokattu turistimaun mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2013 - 09:48

Jos noista valitaan niin Meksikoon menisin,
mutta jos puhutaan matkoista niin Thaimaa oli sellainen maa jossa ruoka maistui alussa loistavasti kuukauden tuli siellä syötyä viime kesänä ja edelleen en ole yhtään riisiä ruuaksi laittanut joten riisi kiintiö on edelleen täynnä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2013 - 09:50

Lyon, Ranska kelpaisi minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.03.2013 - 11:23

Minä saan parasta ruokaa kotona. En lähtisi muualle syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2013 - 23:36

Ehdottomasti Lyon,olen itse sen itselleni todistanut viettäessäni aikaani parin viiikon ajan viime kevätkesällä Lyonissa.Kaupunki on viehättävä,kaunis ja täynnä hyviä nähtävyyksiä,mainioita ruokapaikkoja.Lämmintunnelmainen kuin pikku kylä vrt.Pariisi.Hintatasoltaan vielä ihan siedettävä(vrt.Helsinki),ruokakulttuuri makunystyröitä hivelevä.Ykköspaikka!